+ 0 -
ADA

معاون عمراني استانداري كرمانشاه:

پروازهاي منطقه اي غرب كشور با مركزيت كرمانشاه راه اندازي می شود


معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از موافقت وزير راه و شهرسازي جهت برقراري پروازهاي منطقه اي غرب كشور با مركزيت كرمانشاه خبر داد.

 به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي استانداري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري با بيان اين خبر گفت: با موافقت وزير راه و شهرسازي پروازهاي منطقه اي غرب كشور به داخل و خارج از كشور از طريق كرمانشاه برقرار مي شود.

 مهندس سالاري عنوان كرد: فرودگاه اشرفي اصفهاني كرمانشاه جزو ده فرودگاه برتر كشور است و به عنوان فرودگاه هاب غرب كشور تنها فرودگاهي است كه بصورت 24 ساعته در غرب كشور فعال و ارئه دهنده سرويس مي باشد.

 وي افزود: با توجه  به ضرورت و نياز دسترسي مردم استان و غرب كشور به ويژه استانهاي همجوار كردستان، ايلام،  لرستان و همدان به ساير نقاط كشور ازجمله استانهاي خوزستان و اصفهان گيلان و مازندران ، نياز مند توسعه و تجهيز مي باشد.

 معاون هماهنگي امور عمراني استانداري افزود: به همين منظور رايزني هايي با وزير محترم راه و شهرسازي در خصوص برقراري پروازهاي منطقه اي غرب كشور با مركزيت كرمانشاه به داخل و خارج كشورانجام شده است كه خوشبختانه با پيگيري هايي كه صورت گرفته اين پيشنهاد مورد موافقت وزير راه و شهرسازي قرار گرفت.

 مهندس سالاري بيان كرد: با توجه به موافقت و دستور وزير به زودي پروازهاي منطقه با مركزيت كرمانشاه برقرار مي شود.



اوقات شرعی
آب و هوا