+ 0 -
ADA

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور معاون استاندار؛

"پردیس ارزیابی مدیران" در سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مهندس رحیمی معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه، شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،حجت الاسلام والمسلمین یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، رئیس پردیس دانشگاه کشاورزی  و جمعی از مدیران ستادی و روسای ادارات تابعه؛ پردیس ارزیابی و توسعه مدیران در این سازمان افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی استانداري، مهندس رحیمی در جلسه ای که به مناسبت راه اندازی کانون ارزیابی مدیران جهاد کشاورزی برگزار شد ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: راه اندازی کانون ارزیابی مدیران کار بسیار خوبی است که مدیران بر اساس شایستگی و توانمندیهای شخصی و ارزیابی که از نظر علمی انجام می شود به جایگاه مدیریتی برسند.

مهندس رحیمی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه ارزیابی مدیران بر اساس شایستگی و توانمندی علمی آورده شده افزود: ایجاد کانون ارزیابی می تواند باعث رشد جامعه شود چراکه انتخاب درست راس یا هرم مدیریتی هر دستگاه باعث می شود تمام امور به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی که انجام می شود پتانسیل ها و ظرفیت ها بکارگیری می شود خاطرنشان کرد: نتیجه این ارزیابی و انتخاب درست مدیران دستیابی به اهداف سازمانی و ایجاد انگیزه بیشتر برای نیروهای جوان و توانمند خواهد بود.

مهندس رحیمی ضمن اشاره به اقدامات نظام جمهوری اسلامی در حوزه های زیر ساختی کشاورزی استان بخصوص سدهای ذخیره و سیستم های آبیاری نوین افزود:  قبل از انقلاب اکثر محصولات اساسی کشاورزی کشور و استان وارداتی بود اما بعد از انقلاب توفیقات خوبی را شاهد بودیم که از جمله آن می توان به خودکفایی در تولیدات بیشتر محصولات استراتژیک کشاورزی، و صنعتی منجمله تولید کود شیمیایی اوره در داخل استان  اشاره نمود.

وی با اشاره به ظرفیت های طبیعی و منطقه ای استان،مهمترین رکن و محور توسعه را منابع انسانی دانست و یقینا این کانون ها و انتخاب مدیران شایسته دولتی نقش مهم و چشمگیری در توانمند سازی بهره برداران  حوزه کشاورزی دارد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا