+ 0 -
ADA

فرماندار سنقروکلیایی:

پتروشیمی سنقر در سال "۱۴۰۲" به بهره برداری می‌رسد


فرماندار سنقروکلیایی گفت:دیوار کشی این طرح انجام شده و با بالا رفتن اسکلت ساختمان اداری، طراحی سایت اصلی، انتخاب پیمانکار و نصب سازه‌های اصلی در دست اجرا است که اگر با همین روش پیش برود پیش بینی میشود در سال ١۴٠٢ به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه و به نقل از تابناک، غلامرضا مرتضوی با اشاره به واحد‌های برتر صنعتی در این شهرستان واحد پتروشیمی را منحصر به فرد دانست و اظهار کرد: واحد پتروشیمی سنقروکلیایی با مشکلاتی، چون اخذ مجوز زیست محیطی و خرید فناوری روبه رو بود که با پیگیری‌های انجام شده این موانع برطرف شده است.

وی افزود: محصول واحد پتروشیمی سنقروکلیایی متیل آمین است که نمونه مشابه در کشور ندارد و فناوری آن از کشور ایتالیا خریداری و اکنون روند پیشرفت این پروژه مطلوب است.

مرتضوی بیان کرد: دیوار کشی این طرح انجام شده و با بالا رفتن اسکلت ساختمان اداری، طراحی سایت اصلی، انتخاب پیمانکار و نصب سازه‌های اصلی در دست اجرا است که اگر با همین روش پیش برود تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی مجتمع فولاد را به عنوان دومین طرح صنعتی بزرگ در سنقر و کلیایی نام برد و گفت: روند پیشرفت این طرح به این صورت بوده که جواز تاسیس صادر شده، زمین خریداری و در حال دیوار کشی و تسطیح محل هستند؛ چندین موانع زیر ساختی وجود دارد که با پیگیری جدی در رفع آن امیدواریم هر چه زودتر این طرح به سرانجام برسد.

فرماندار سنقروکلیایی به تاسیس کارخانه رب گوجه فرنگی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از دیگر طرح‌های خوب صنعتی کارخانه رب گوجه فرنگی در روستای لنجاب بخش کلیایی این شهرستان است که تا کنون جواز تاسیس آن صادر شده و پیگیر تشریفات اداری طرح هستند، مکان این کارخانه جانمایی شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار این پروژه خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای کمک به کارگاه‌های نیمه فعال و غیر فعال در شهرک صنعتی طی جلسات و پیگیری‌های انجام شده بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای واحد‌های فوق تصویب و ابلاغ اعتبار شده که نیازمند تکمیل مدارک صاحبان کارگاه‌ها می‌باشد که تسهیلات به آنان ارائه شود.



اوقات شرعی
آب و هوا