+ 0 -
ADA

معاون سياسي و امنيتي استانداري؛

وحدت مدیران استان مثال زدنی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با تاکید بر وجود وحدت مثال زدنی در تیم مدیریتی استان تصریح کرد: در یکسال گذشته با حضور مدیر پر تلاش و ساعی در مجموعه استان، تیم مدیریتی هماهنگ، همسو و همدلانه در مسیر تحقق اهداف توسعه ای حرکت داشته اند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه هیات نظارت بر سمن های استان اظهار داشت : اگر همدلی و هماهنگی بین مجموعه مدیریت استان نبود در بحران زلزله ، آن عملکرد و رکورد بی نظیر که مورد تائید کلان کشور بوده به ثبت نمی رسید.

وی افزود: در حوزه های مختلف استان نیز اگر موفقیت و پیشرفتی بدست آمده حاصل همسویی حرکت ها برای توسعه استان در حد توان بوده است. این وحدت به معنای تجمیع اراده و توان در جهت تحقق مطالبات مردم و اهداف توسعه ای استان بوده است.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه وجود استانداری پرتوان، کوشا و خستگی ناپذیر، انگیزه و اراده تیم مدیریتی استان را برای ارائه خدمات و تحقق برنامه ها دوچندان کرده است اضافه کرد: خدمت مضاعف، همنشینی بی آلایش با مردم و اقشار مختلف و پیگیری شبانه روزی از الگوهای نیکی بوده که مدیریت ارشد استان در ارائه آن تیم مدیران را نیز همراه خود داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: مردم استان از وجود وحدت و انسجام مدیریتی در بین مسئولان استان اطمینان خاطر داشته و بر این اساس، امید بیشتری به پیگیری مطالبات خود از سوی مدیریت ارشد استان دارند.

وی گفت: اجماع و همدلی مدیران استان همچنین موجب دلگرمی دلسوزان، صاحب نفوذان و گروههای تاثیرگذار شده تا در حمایت از مسیر پیش گرفته شده موید عملکردها بوده و پشت سر مدیران استان باشند.

الهی تبار با اشاره به اینکه ایجاد نقار، شکاف و چند صدایی در تیم مدیریتی استان با شیوه های مزورانه هدف تفرقه جویان بوده است تاکید کرد: چنین وحدتی نمی تواند با شیوه های نخ نماشده که هدف شان اختلاف افکنی و ایجاد شکاف در بین صف منسجم مدیران استان است سست شود.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: نشان ناشیانه بودن این قبیل شیوه ها،منعکس شدن آن از سوی مجاری غیر رسمی و بی شناسنامه است که خود از ناموجه بودن اظهار نظرها و ناکام ماندن اهداف شان حکایت دارد.

الهی تبار با بیان اینکه استان کرمانشاه امروز به تائید و تاکید کلان کشور و دلسوزان،از وحدت گفتمانی و تشکیلاتی در بین مدیران خود برخوردار است تصریح کرد: موید و نشانه آن، توقف رشد معضلات و مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری و بهبود فضای کسب و کار در استان در حوزه اجتماعی توقف نرخ رشد طلاق و تقویت اقدامات پیشگیرانه در مسئله اعتیاد و چالش های اجتماعی استان است.

وی در پایان تاکید کرد: تفرقه افکنی در بین مدیران با هر انگیزه ای که صورت بگیرد اقدامی است ضد توسعه ای و پرهزینه محسوب می شود که  زیان آن مجموعه استان را شامل می شود و این بر شاخه نشینی و بن زنی ، نشات گرفته از فهم نادرست از مصالح و منافع استان و فکر نکردن به عاقبت امور است.



اوقات شرعی
آب و هوا