+ 0 -
ADA



واگذاری پروژه‌های حوزه آب به بخش خصوصی

جلسه ستاد سرمایه گذاری با بخش خصوصی در خصوص واگذاری برخی پروژه‌های مرتبط با حوزه آب برگزار گردید و در آن راهکارهای قانونی و چارچوب‌های این واگذاری مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مجتبی قبادی مدیر دفتر جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه در این خصوص گفت:حمایت از بخش خصوصی و جلب نظر آنها برای سرمایه‌گذاری در استان یکی از اولویت‌های دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری است و همچنین تسهیل امور سرمایه‌گذاران ، سامان روند اداری و کاهش زمان استعلام نیز در همین راستا صورت می‌گیرد و تیم اقتصادی استان عزم خود را برای ایجاد تحول در اقتصاد استان و نیز تحقق شعار رونق تولید جزم کرده است و موفقیت در این مسیر با همراهی مسئولین و مردم امکان پذیر است.

قبادی افزود:این واگذاری در چارچوب ماده۲۷قانون الحاق۲ و استفاده از ظرفیت‌های قانونی تبصره۱۹ قانون بودجه سال۹۷ است که در حوزه آب و در بحث سامانه انتقال آب از دو سد استان اتفاق خواهد افتاد.

همچنین در این جلسه مقرر گردید کارگروه واگذاری پروژه های حوزه آب منطقه ای فعال تر از گذشته، تهیه طرح توجیهی و تسریع در فرایند واگذاری پروژه ها را در دستور کار خود قرار دهد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا