+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه:

همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید تابع تصمیمات ستاد کرونا باشند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ستاد ملی و استانی کرونا برای مدیریت این بیماری از جانب مقام معظم رهبری اختیار تام دارد، گفت: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان باید از تصمیمات این ستاد تبعیت کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ افشین کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصورتیکه سازمان یا شرکتی خلاف مصوبات کرونا عمل کند و در روزهایی که تعطیل اعلام شده است فعالیت‌های خود را ادامه دهد، مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا ضمانت اجرایی دارد و همه بخش های دولتی، شبه‌دولتی و خصوصی باید تابع این قوانین و مقررات باشند در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

کریمی با اشاره به تعطیلی کامل ادارات شهرستان های هرسین، پاوه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، اسلام‌آبادغرب و جوانرود در یک هفته آینده گفت: در بقیه شهرستان‌ها نیروهای اداری باید با ۵۰ درصد ظرفیت خود و از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر در محل کار حضور داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند بیمارستان‌ها، اورژانس، خدمات شهری، خدمات امدادی و غیره از این محدودیت ساعت کاری مستثنی هستند.



اوقات شرعی
آب و هوا