+ 0 -
ADA

مدیر کل پدافند غیرعامل استان:

همه دستگاه ها باید آمادگی لازم را داشته باشند

نشست مسئولان پدافند غیرعامل ارگان های نظامی و انتظامی با حیدری مدیر کل پدافند غیرعامل استان در محل این اداره در استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ عليرضا حیدری در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل و نقش آن در ایجاد امنیت در برابر انواع تهدیدات فرا روی ‘ اظهار داشت:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پدافند غیرعامل به مانند مصون سازی بدن است ؛ انتظار دارد مسئولین و مدیران استان با روحیه جهادی و بهره گیری از توانمندی ها وظرفیت های دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیر عامل به منظور مصونیت بخشی وایمن سازی زیر ساخت های حساس ومهم اقدام شایسته به عمل آورند .  

وی به تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان نیز اشاره و اظهار داشت:بخشی از این طرح تهیه گردیده و نقص ها و اشکالات آن در حال رفع می باشد که در صورت تکمیل شدن مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین تدوین طرح جامع شهر کرمانشاه نیز در همین راستا در حال پیگیری است.

حیدری در ادامه گفت:در آستانه نزدیک شدن به هفته پدافند غیرعامل هستیم لذا از همه دستگاه های اجرایی و ارگان های نظامی و انتظامی انتظار دارد؛ همکاری های لازم را برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های هفته پدافند غیرعامل از جمله همایش ها و رزمایش و برنامه های آموزشی داشته باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا