+ 0 -
ADA

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست با دستگاه های ذیربط درخصوص عملکرد خیرین در مناطق زلزله‌زده :

همزمان با آزادی خرمشهر، سه مدرسه در منطقه زلزله زده افتتاح مي شود

استاندار كرمانشاه گفت: در سوم خرداد امسال و همزمان با آزادی خرمشهر، سه مدرسه را برای شروع روند احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده افتتاح می کنیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با دستگاه های ذیربط درخصوص عملکرد خیرین در مناطق زلزله‌زده افزود: تا قبل از شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با کمک های خیرین مدرسه ساز، تعداد ۹۰ مدرسه در مناطق زلزله زده احداث می شود.

وي گفت: در سوم خرداد امسال و همزمان با آزادی خرمشهر، سه مدرسه را برای شروع روند احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده افتتاح می کنیم.

وي اظهار داشت: اعتبارات عمرانی احداث مدارس در مناطق زلزله‌زده به موقع تامین شده و اختصاص می یابد.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه امور خداپسندانه نباید آلوده مسائل دنیوی شود. افزود: کسی که بخاطر رضای خدا میخواهد نقشی در کاهش آلام و مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشد نیازی به سلفی گرفتن ندارد.

مهندس بازوند همچنين گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رسیدگی به زلزله‌زدگان درخشان و مطلوب بود و بايد تلاش شود تا بیمارستان ثلاث باباجانی نهایتا در پاییز ۹۷ آماده خدمت رسانی به مردم گردد.

وي از دانشگاه علوم پزشکی خواست فهرست پروژه های عمرانی مناطق زلزله‌زده را بر مبنای اولویت تا مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تدوین و ارائه نمايد.



اوقات شرعی
آب و هوا