+ 0 -
ADA

امام جمعه کرمانشاه:

همراهی و همدلی مردم و مسوولین استان در مقابله با کرونا قابل تقدیر است/ استاندار پرتلاش کرمانشاه همیشه پای کار است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از اقدامات انجام شده در برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: با همراهی و همدلی مردم و مسوولین فضای مناسبی برای مبارزه با این بیماری در استان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما در این جلسه که با حضور استاندار و اعضای شورای معاونین استانداری برگزار شد به همکاری مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مسوولین در کنار مردم بسیار با اهمیت است و استاندار کرمانشاه نیز همیشه پرتلاش و پای کار است و همین روحیه با سبب شده که مشکلات ما نسبت به دیگر استانها بسیار کمتر باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر تداوم روند مطلوب تأمین اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز مردم تأکید کرد و بیان داشت:  از همه ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود و به همگان توصیه می کنم به وظیفه و تکلیف خود عمل نمایند و همه ما موظف به انجام دستورات و مصوبات برای حفظ سلامت مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان به لزوم اهتمام جدی و تلاش مستمر در بحرانها اشاره کرد و گفت: در این مواقع حساس باید توانایی و همت خود را نشان بدهیم و به وظایف خودمان عمل کنیم که خوشبختانه تا الان مسوولین عملکرد مناسبی داشته اند و مردم هم مشارکت و همراهی بسیار خوبی را نشان داده اند.

وی در خاتمه در پیامی به مردم شریف و فهیم استان توصیه کرد در روز 13 بدر برای حفظ سلامت خود،خانواده و هم استانی های عزیز از خانه ها بیرون نروند و در خانه بمانند زیرا این توصیه های پزشکان و مسوولین استان برای حفظ سلامت آنهاست و به امید خداوند از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و روزهای خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.



اوقات شرعی
آب و هوا