+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

هر گونه خدمت به زائرين كربلا يك افتخار بزرگ است/ جنب و جوش خاصي در شهرستان قصرشيرين براي ميزباني از زائرين ديده مي شود

استاندار كرمانشاه گفت: هر گونه خدمت به زائرين كربلا يك افتخار بزرگ است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اربعين استان كه با حضور دكتر ذوالفقاري معاون امنيتي وزارت كشور و رئيس ستاد اربعين كشور و ديگر مسئولين كشوري و استاني در مرز خسروي برگزار شد افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در شهرستان قصرشيرين براي ميزباني از زائرين نتيجه تلاش ها و برنامه هاي بسيار گسترده از سوي ستاد اربعين كشور و همچنين دستگاه هاي اجرايي در استان است كه بايد از همه تقدير و تشكر كنيم.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: امروز بيست و يكمين روز حضورم در استان كرمانشاه است كه در اين مدت شش بار به شهرستان قصرشيرين براي بررسي اقدامات در حال انجام در اين شهرستان براي پذيرايي از زائرين سفر كرده ام و خوشبختانه امروز مي توان جنب و جوش خاصي در اين شهرستان با برنامه هاي گسترده در حال انجام مشاهده كرد.

وي برنامه هاي صورت گرفته و در حال انجام را ماحصل تلاش ها و پيگيري هاي ويژه از سوي مسئولين كشوري و استاني عنوان كرد و از مسئولين ذيربط خواست كه هر چه سريعتر برنامه ريزي هاي مورد نياز را  براي در اختيار گذاشتن 270 اتوبوس براي عبور زائرين از قصرشيرين تا مرز خسروي انجام دهند.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: عليرغم اينكه زائرين براي عبور از مرز خسروي راهي اين مرز هستند اما هنوز اتوبوس هاي در نظر گرفته شده به استان واگذار نشده لذا از مسئولين ذيربط مي خواهيم كه نهايت اهتمام و مساعدت خود را در اين راستا بكار گيرند.

وي بيان داشت: در خصوص مسائل زير ساختي در شهرستان قصرشيرين مشكل خاصي وجود ندارد و در اين زمينه برنامه ريزي هاي لازم صورت گرفته است.

وي هر گونه خدمت و تلاش براي پذيرايي و ميزباني از زائرين را يك افتخار ارزشمند و بزرگ براي استان دانست و گفت: پياده روي اربعين بزرگترين همايش جهان اسلام است لذا ما هر گونه خدمت در اين راستا را يك افتخار ارزشمند براي خود مي دانيم و از همه دستگاه ها انتظار داريم كه به تلاش ها و اقدامات خود تا پايان مراسم اربعين ادامه دهند و از هيچ اقدامي براي ارائه هر چه بهتر امكانات به زائرين كوتاهي نكنند.

شايان ذكر است در سفر استاندار كرمانشاه به شهرستان قصرشيرين مركز قرارگاه رسانه اي صداوسيما در مرز خسروي و دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در پايانه مرزي خسروي افتتاح شد و همچنين مهندس بازوند از آخرين اقدامات انجام شده براي پذيزايي از زائرين اربعين حسيني در شهرستان قصرشيرين و مرز خسروي بازديد كرد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا