+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

هدف دشمن کاهش تاب آوری مردم است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با تاکید بر درک و اهمیت رضایتمندی مردم از ادارات اظهار داشت: احساس رضایت از عملکرد دستگاهها و برخورد پسندیده با ارباب رجوع، اعتماد بین مسئولان و مردم را افزایش می دهد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در آئین تکریم و معارفه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گیلان غرب تصریح کرد: اگر امروز از مدیریت ارشد استان تقدیر ملی می شود و مردم رضایت از او دارند به خاطر این است که احساس می کنند هر کاری توانست در زلزله انجام داد و درکنارشان بود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد 40 سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد: مدیران ادارات روی حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی اهتمام داشته و در پی ایجاد و تقویت حس رضایتمندی مردم باشند.

الهی تبار با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات در حفظ استقلال کشور یکپارچه هستند افزود: مردم می دانند که چه بهایی برای این نظام داده شده و از این رو علاقه درونی به انقلاب دارند. نشانه این واقعیت هم راهپیمایی 13 آبان بودکه امسال از 22 بهمن شلوغ تر شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه دستاوردهای نظام وانقلاب به نسل جدید منتقل شود افزود: روزگاری سیم خاردار وارد می شد اما امروز صاحب قدرت بازدارندگی ملی هستیم که وابستگی خارجی ندارد .

وی با تاکید بر اینکه دستگاهها برای انتقال دستاوردهای نظام گفتمان سازی کنند اظهار داشت: دشمن بشدت جنگ روانی براه انداخته و جامعه را هدف قرار داده تا سرمایه اجتماعی کاهش پیدا کند و تاب آوری مردم تنزل یابد کاری که در دیگر کشورها تجربه شد و به عنوان منجی در آنها مداخله کرد.

الهی تبار با اشاره به روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده هم گفت: در زلزله ورزقان تبریز که خسارت و آسیب یک پنجم زلزله غرب کرمانشاه بود 18 ماه طول کشید تا کار بازسازی به اتمام رسید و در کرمانشاه ساخت وتعمیر 100 هزار واحد در طول 7 ماه به شکل تقریبی تمام شده و 18 هزار و 500 خانه احداث شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه ادامه داد: میانگین طبقات مسکونی در سرپل ذهاب پیش از زلزله 1/2 دهم بود که اکنون به 3/9 دهم رسیده و صدور پروانه های ساختمانی از 6 هزار و 300 مورد به 10 هزار و 400 مورد رسیده که این به معنای تبدیل تهدید زلزله به فرصت بوده است.

الهی تبار با تقدیر از همراهی و صبوری مردم در روند ساخت و ساز مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: در این زلزله علاوه بر تلاش مجموعه دستگاهها، نیروهای امنیتی نیز تلاش ویژه ای در حفظ آرامش مناطق داشتند و البته اگر همراهی مردم نمی بود این اقدامات رقم نمی خورد.

در پایان این آئین، حمیدرضا بابایی با حکم استاندار کرمانشاه به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گیلان غرب معارفه شد. همچنین ابراهیم پیرویسی به عنوان بخشدار جدید گواور گیلان غرب معرفی شد.



اوقات شرعی
آب و هوا