+ 0 -
ADA

طي احكام جداگانه اي از سوي استانداركرمانشاه:

نماينده ويژه و تام الاختيار مهندس بازوند در شهرستان هاي زلزله زده منصوب شدند

طي احكام جداگانه اي از سوي مهندس بازوند نماينده ويژه و تام الاختيار استاندار كرمانشاه در شهرستان هاي زلزله زده منصوب شدند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ در اين احكام مهندس مجتبي نيك كردار معاون هماهنگي امور عمراني به عنوان نماينده ويژه و تام الاختيار استاندار،  در شهرستان هاي سرپل ذهاب، دالاهو گيلانغرب، اسلام آبادغرب و قصرشيرين و همچنين مهندس رضا رحيمي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري به عنوان نماينده ويژه و تام الاختيار استاندار در شهرستان هاي ثلاث باباجاني، جوانرود و روانسر در امر امداد و نجات و خدمات رساني به آسيب ديدگان منصوب شده اند.

در اين احكام آمده است: انتظار مي رود ضمن هماهنگي كامل با فرماندار و همكاري شايسته با مديريت استان موارد ذيل را در اسرع وقت اجرا فرمائيد.

1_ هماهنگي و اجراي كامل اقدامات و برنامه هاي امنيت بخشي با همكاري مراجع ذيربط

2_ توزيع خدمات بين مردم آن منطقه به گونه اي كه خدمات به موقع، به جا و به اندازه توزيع شود.

3_ حضور تمام وقت در منطقه و سركشي ساعت به ساعت به تمام نقاط شهري و روستايي و گزارش دقيق به اينجانب براي پيگيري هاي بعدي.

4_ اطلاع رساني شفاف به رسانه ها با هماهنگي مديركل حوزه استاندار در خصوص وضعيت منطقه،  اقدامات، چالش ها و ... با رويكرد تقويت روحيه اميد و آرامش به مردم و راهنمايي گروه هاي مردمي در راستاي چگونگي ارسال اعزام كمك هاي نقدي و غير نقدي

5_ پيگيري دقيق و اثربخش تحقق مصوبات شوراي مديريت بحران و شوراي تامين در آن منطقه تا حصول نتيجه ي نهايي در اسرع وقت.

                                                                             بازوند

                                                                             استاندار كرمانشاه



اوقات شرعی
آب و هوا