+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه:

نمادهای دفاع مقدس در کرمانشاه قابلیت طرح بین المللی دارند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ویژگی های دفاع مقدس در استان و چگونگی نقش آفرینی مردم قابلیت برجسته ای برای طرح در عرصه ملی و بین المللی دارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست برنامه ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: سالگرد دفاع مقدس بهانه مناسبی برای بیان دوباره اتفاقات تلخی همچون بمباران های شیمیایی در تاریخ بشر است که می تواند در عرصه بین الملل مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه «امسال باید به سمت استفاده بیشتری از رسانه های دیداری و شنیداری برویم» تاکید کرد:تولید محتوا با استفاده از اسناد شفاهی و مکتوب نیاز هفته دفاع مقدس است.

الهی تبار با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در چند جبهه در دفاع مقدس حضور داشت تصریح کرد: اعزام نیروها ،پشتیبانی از جبهه، پذیرایی از مهاجرین،بمباران ها و مبارزه با ضد انقلاب نقش آفرینی چندبعدی کرمانشاه را نشان میدهد.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: نمادهای دفاع مقدس عمدتا در کرمانشاه وجود دارد که از جمله آن شهرستان گیلان غرب به عنوان نماد مقاومت، عملیات مرصاد ، مقاومت پاوه بعنوان مقاومت در مقابل ضد انقلاب و بمباران های شیمیایی است که به عنوان جنایات ضد بشری روی داد.

الهی تبار با تاکید بر اینکه نمادها و ویژگی های دفاع مقدس در کرمانشاه قابلیت برجسته ای برای پرداخت در عرصه ملی و بین المللی دارند افزود: کرمانشاه با توجه به ظرفیت هایی که دارد حرفهای بسیاری در مورد دفاع مقدس دارد که لازم است بیشتر به آن توجه شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا