+ 0 -
ADA



نقد حرفه‌ای را در رسانه‌ها دنبال کنیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با انتقاد از بیان برخی نقدهای غیرکارشناسی در رسانه های استان، گفت: برای رسیدن به توسعه و رفع مشکلات باید نقد حرفه‌ای و کارشناسی شده را دنبال کنیم.

هدایت حاتمی امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد) در نشستی با مدیران مسوول رسانه های استان که ه مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: متاسفانه در حوزه اقتصادی کرمانشاه برخی نقدهایی که مطرح می شود، ایرادها و تمسخرهایی مغرضانه است.

وی با بیان اینکه با نقد حرفه ای که مبتنی بر مطالعه است، به طور قطع مورد استقبال مدیران قرار می گیرد، گفت: از خبرنگاران و منتقدان تقاضا داریم که براساس مطالعه و کارشناسی شده در زمینه نقد وارد شوند.

معاون استاندار بیکاری را به عنوان مهمترین معضل کرمانشاه دانست و گفت: پروسه توسعه در کرمانشاه به راحتی طی نمی شود و نمی توانیم عمق بیکاری کرمانشاه را به زودی برطرف کنیم.

حاتمی جریان اشتغالزایی پایدار کرمانشاه را قابل دفاع دانست و گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت در کرمانشاه مبتنی بر حفظ اشتغال موجود، توسعه واحدهای اقتصادی و جذب سرمایه گذاری ها است که به کاهش سالانه سه درصد از نرخ بیکاری کمک می کند.

وی افزود: نزدیک ۱۰ درصد تسهیلات کم بهره ایجاد اشتغال روستایی کشور در استان کرمانشاه جذب شده است که نشان از ایجاد روند توسعه و اشتغالزایی روستاها دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۲۴۰ قرارداد سرمایه گذاری جدید در شهرک های صنعتی استان به ثبت رسید که نشان از افزایش تمایل حضور سرمایه گذاران در این استان دارد/ ايرنا



اوقات شرعی
آب و هوا