+ 0 -
ADA

معاون استاندار در جلسه ستاد عفاف و حجاب:

نباید با مباحث عفاف و حجاب سیاسی کاری شود/ جوانان امروز پای دین ایستاده اند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در پرداخت به عفاف و حجاب در جامعه گفت:جوانان امروز هم به مانند نسل گذشته پای دین و اعتقاد خود ایستاده و همین ها بودند که در دفاع از حرم در سوریه ایثار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" در جلسه ستاد عفاف و حجاب که در استانداری تشکیل شد گفت:علیرغم وجود برخی دغدغه ها در مورد عفاف و حجاب، همچنان دیدگاههای امام(ره) و مقام معظم رهبری راهگشاست و در دیدگاه بزرگان امیدواری به جوانان همواره بیشتر بوده است.

وی موازی کاری و برخورد غیرتخصصی با مسائل را یکی از مشکلات در تصمیم گیری ها دانست و افزود:باید پذیرفت که مباحث عفاف و حجاب نباید سیاسی شودو باگذشت 42 سال از انقلاب اسلامی همه جریان ها در دستاوردها نقش داشته اند و نباید در پرداخت به مشکلات  سیاه نمایی و بزرگ نمایی کرد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین گفت: درموضوع عفاف و حجاب اگر جهت گیری ها بر مبنای دیدگاههای امام راحل ومقام معظم رهبری باشد حساسیت ها ایجاد نمیشود
باید امید را در جامعه بیشتر کنیم و کارهای شایسته ای را که انجام گرفته بیان کنیم.

خوش اقبال با تاکید بر تقویت موضوع آموزش در مبحث عفاف و حجاب نیز گفت: در مباحث فرهنگی دهها نهاد و دستگاه داریم و برنامه ریزی و مدیریت این فضا از یک نهاد خارج است و همه دستگاهها باید پای کار باشند.
وی با اشاره به مشکلات فضای مجازی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که فضای مجازی را در اختیار معاندان گذاشته ایم در حالی که اثرگذاری این فضا بیشتر از رسانه های تصویری است. اگر خودمان را بروز نکنیم در مدیریت فضای مجازی ناتوان خواهیم بود.



اوقات شرعی
آب و هوا