+ 0 -
ADA



موافقت دولت با افزايش دوره امهال تسهیلات دریافتی زلزله زدگان استان کرمانشاه


استاندار كرمانشاه گفت: در جلسه هيأت دولت با افزايش دوره امهال اصل تسهيلات اخذ شده قبل از زلزله آبان 1396 خسارت ديدگان از 2 سال به سه سال موافقت شد.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ « هوشنگ بازوند» با اشاره به اينكه امهال وام زلزله زدگان خوشبختانه نگرانی هایی مردم در مناطق زلزله زده را رفع كرد؛ ادامه داد: مطالبه امهال وام هاي مناطق زلزله زده به صورت مستمر از مسوولين كشوري درخواست شد كه در نهايت با مساعدت ويژه دولت اين مهم تحقق يافت.

وي افزود: افزايش دوره امهال تسهيلات به سه سال به مبلغ ۲۴ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال، با بار مالی تا سقف ۴۰۰ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال، از مدت دو سال به سه سال اقدام حمايتي و مساعدت ديگري بود كه كارنامه درخشان دولت در بازسازي مناطق زلزله زده زده را يادآوري مي كند. 

بازوند خاطرنشان ساخت: این تصمیم با توجه به مشکلات اقتصادی حادث شده از بیماری کرونا و آثار ناشی از تورم در معیشت مردم و ناتوانی در بازپرداخت اقساط، اتخاذ و  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ کرمانشاه موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام این امر، گزارش های مربوط را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا