+ 0 -
ADA

رهبر معظم انقلاب در جمع حادثه دیدگان سرپل ذهاب:

من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم

رهبر معظم انقلاب در جمع حادثه دیدگان سرپل ذهاب فرمودند: دوست داشتم در وقت بهتری در جمع مردم شما حاضر می شدیم...(خطاب به تیم حفاظتی: کنار بروید بگذارید مردم را ببینم)

مقام معظم رهبري افزودند:این نخستین باری نیست که چنین حوادثی برای مردم این منطقه پیش می آید.

حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي گفتند: من در دوران جنگ تحمیلی هم در میان شما بودم. شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید... امروز هم نشان بدهید...

رهبر معظم انقلاب اسلامي افزودند: انسانهای دلاور و پهلوان می ایستند و حادثه را مغلوب خود می کنند.

حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي فرمودند: این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود ۵۰۰ نفر از عزیران خود را از دست دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي گفتند: ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می دانند. مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند. این حجم گسترده ای که هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.

حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي فرمودند: مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بیشتری وجود داشت اما من قانع نیستم..

ايشان گفتند: روزگار بهتری ان شالله در انتظار مردم کرمانشاه است و ان شاالله خداوند فرصتی بدهد تا وقتی اینجا بیاییم که شهر آباد شده باشد، بهتر از قبل.

رهبر انقلاب،  در روستای زلزله‌زده کوئیک:

ان‌شاءالله خدا بر دلهای شما آرامش و صبر و سکینه‌ی خودش را نازل کند.

همچنين مقام معظم رهبري در روستاي زلزله زده كوئيك نيز گفتند: مشکلات شما زیاد است قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به اینها افزوده. امیدواریم ان‌شاءالله این زلزله بهانه‌ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه‌ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند. ما این امید را داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این کار بشود.

حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي فرمودند: من به مسئولین از ساعت اول روز دائماً سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته؛ هم نیروهای مسلح هم غیر نیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می‌کنم و ان‌شاءالله امیدوارم که کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان‌شاءالله برطرف بشود.

مقام معظم رهبري گفتند: از اینکه شما جوانهای مؤمن و بانشاط و پرهیجان و پراحساس را در اینجا زیارت کردم خوشحالم.

خدا ان‌شاءالله همه‌تان را حفظ کند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا