+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در آیین آغاز سال تحصیلی:

معلمان از فرهنگ دفاع مقدس در علم آموزی بهره بگیرند


استاندار کرمانشاه گفت: معلمان از گنجینه عظیم فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های والا و ماندگار آن برای علم آموزی بهره بگیرند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در آیین نواختن زنگ آغاز به کار مدارس که در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه و با حضور مقامات و مدیران دستگاه‌های اداری و نظامی و انتظامی استان برگزار شد؛ با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: استان کرمانشاه از آغاز بحران کرونا تاکنون ۵ پیک را گذرانده است و با وجود همه تلاش‌ها، سنگین ترین هزینه‌ها را در همین پیک آخر متحمل شده‌ایم.

وی افزود: از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر درمان و همه مجموعه‌هایی که طی این مدت با ایثارگری و تلاش شبانه‌روزی به درمان بیماران کمک کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم. 

مدیر ارشد استان از معلمانی که در این شرایط سخت و دشوار، رسالت عظیم و مقدس علم آموزی را تداوم بخشیدند؛ تقدیر کرد و گفت: اولویت اول ما حفظ سلامت معلمان و دانش‌آموزان است و اگر واکسیناسیون به خوبی انجام شود و پروتکل ها رعایت شود، کرمانشاه گرفتار پیک ششم نخواهد شد‌.

وی با تاکید بر اینکه زمان پایان کرونا قابل پیش بینی نیست در ادامه عنوان کرد: باید نحوه زندگی با کرونا را فرابگیریم و بتوانیم برنامه‌های ضروری خود را دنبال کنیم. 

بازوند در ادامه سخنانش ریشه فرهنگ دفاع مقدس را در حماسه عظیم عاشورا و دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام درس‌های فراوانی مانند اعتماد به نفس، شجاعت، ایثار و ازخودگذشتگی و دیگر از ارزش‌های والا را برای ما به یادگار گذاشتند‌.

وی تاکید کرد: معلمین عزیز این فرهنگ والا را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان بیاموزند و دانش آموزان هم از این گنجینه به بهترین شکل بهره بگیرند‌



اوقات شرعی
آب و هوا