+ 0 -
ADA



معاون استاندار پاسخگوي درخواست هاي مردم در سامد بود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه امروز در سامد پاسخگوي سوالات و مشكلات مردم بود.

 به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامد، صبح امروز دوشنبه محمد ابراهيم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداري، بهرام سلیمانی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات و عليرضا گودرزی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداري با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردمی در حوزه کاری خود بودند.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در حاشیه این ارتباط به خبرنگاران گفت: سامانه سامد بستر ارتباطی مناسبی بین مردم و دولت است که یکی از خدمات بسیار ارزنده در راستای خدمتگذاری به مردم محسوب میشود.

وی افزود: بنا بر دستور مهندس بازوند استاندار محترم مقرر شده تا هر هفته چند تن از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برای پاسخگویی مستقیم به مردم، پشت خط تلفنهای سامد حضور پيدا كنند.

حجت الاسلام و المسلمين عزيزي تصریح كرد:  امید است در سایه تعامل موثر و سازنده دستگاه ها، پاسخگویی به درخواست های مردمی ارجاعی دربستر سامد، با سرعت، دقت و مطابق ضوابط و مقررات صورت پذیرد و موجبات افزایش اعتماد عمومی را فراهم كند.

لازم به ذکر است سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت ، با شماره تلفن 111 است که آحاد مردم در هر جای استان میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را با استفاده از آن مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.



اوقات شرعی
آب و هوا