+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

مطالبات جامعه اهل حق را بطور ویژه پیگیری می کنیم

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری های مطالبات جامعه اهل حق استان اکید کرد: مدیریت استان در توزیع اعتبارات،همواره تعادل و توازن را نسبت به مناطق لحاظ کرده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با جمعی از جامعه اهل حق استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور تشکیل شد افزود: در زلزله سال۹۶، شاید بیشترین خسارات جانی و مالی به جامعه اهل حق وارد شد اما به مانند سایر مناطق کارهایشان دنبال شد.

وي بيان داشت: در امداد رسانی زلزله، جامعه اهل حق بخوبی کمک رسانی کردند و تنها گروهی بودند که امداد ونجات را خودشان مدیریت کردند. أین جامعه نیز به مانند برادران شیعه و سنی از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و حس وطن پرستی با پوست و خونشان عجین بوده است.

مقام عالي استان ادامه داد: حضور و مشارکت جامعه اهل حق در ادوار مختلف انتخابات مطلوب بوده و هر کجا تهدیدی وجود داشته در تبدیل ان به فرصت پیش قدم بوده اند.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: در حوزه اشتغال با کمبودهایی روبرو هستیم البته باید عقب ماندگی های استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی را لحاظ داشت که قطار استان از ریل توسعه عقب ماند. برخی وزارتخانه ها باید به دیده کمک و همراهی مسائل استان را پیگیری کنند. علیرغم آماده بودن اعتبار، ساخت بیمارستان دالاهو به دلیل بروکراسی اداری به تاخیر افتاده است.

مهندس بازوند افزود: بطور جدی پیگیر مطالبات زیربنایی و عمرانی جامعه اهل حق خواهیم بود و بصورت ویژه دنبال خواهددشد. جامعه اهل حق مردمانی نجیب و با اصالت هستند.



اوقات شرعی
آب و هوا