+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مصوبات ستاد تسهيل براي همه لازم اجرا است

استاندار كرمانشاه گفت: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛  مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست لذا براساس قانون همه دستگاه ها باید این مصوبات را عملیاتی و اجرایی کنند.

وی با تاكيد بر اهلیت داشتن مجريان واحدهاي صنعتي و توليدي اظهار داشت: برخی از واحدهای استان براثر ضعف مدیریت تعطیل شده است، بنابراين باید واحدهاي توليدي را به افرادی واگذار کنیم که اهلیت و توانمندي لازم را داشته باشند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به كارآيي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان ها خاطرنشان ساخت: قانون به این ستاد اجازه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را داده است لذا همه دستگاه های اجرایی باید براساس قانون عمل کنند و مصوبات ستاد را به عنوان قانون بپذیرند.

وي بيان داشت: باید از همه ظرفیت های قانونی برای احیای واحدهاي توليدي استفاده کرد و دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز موظف به حمایت و جديت ويژه در این راستا هستند.

مهندس بازوند با اشاره به مشكلات بيكاري استان تصريح كرد: همه براي رفع مشكل بيكاري و ايجاد اشتغال جوانان استان بايد تلاش ويژه اي داشته باشيم و براي احياي واحدهاي توليدي كه اشتغال جوانان را به دنبال دارد، اهتمام خود را بكار گيريم لذا بايد سعي كنيم تا مشکلاتی را که در استان قابل رفع نیست از طریق مسئولان مرکز مورد پيگيري قرار دهيم.

در این جلسه مشکلات 6 واحد صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت کرپ ناز، واحد پاک مایه اسلام آبادغرب، واحد تولیدی شن و ماسه کوهسار، مجتمع گلخانه ای اسلام آبادغرب ، شركت مارپيچ باختر، كاشي بيستون، شركت سپيدار كوثر و شركت اقتصادي وابسته به كوثر از جمله طرح ها و پروژه هايي بوند كه مشكلات اين طرح ها مورد بررسي قرار گرفت.

 



اوقات شرعی
آب و هوا