+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

مشکل املاک قولنامه‌ای یک بار برای همیشه باید حل شود/ هر گونه پيشرفت در سايه همكاري و هماهنگي محقق مي شود


استاندار کرمانشاه گفت: به منظور ايجاد وحدت رويه و جلوگيري از هرج و مرج در بین مردم، باید مشکل املاک و خانه های قولنامه‌ای یک بار برای همیشه حل شود که ما این موضوع را دنبال می کنیم و همچنین لازم است شوراهای شهر با همكاري شهرداري ها پیگیری لازم را در این زمینه انجام دهند و خروجی اقدامات در جلسه بعدی شورای اسلامی در استانداری ارائه شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "بهمن اميري مقدم" امروز چهارشنبه در نشست اعضاي شوراي اسلامي استان، اظهار داشت: هر گونه پيشرفت و توسعه در سايه همكاري و هماهنگي حاصل مي شود و شوراها با همكاري و ارتباط بيشتر با شهرداري ها مي توانند زمينه ساز توسعه و آباداني بيشتر در شهرهاي استان باشند.

وي ادامه داد: مردم، اعضاي شوراها را نماينده خود براي پيگيري امورات مي دانند و هر چه ارتباط بين اعضاي شوراها و شهرداري ها قويتر باشد مشكلات مردم سريعتر و روانتر حل خواهد شد.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: برخي از شهرهاي استان با مشكلات عديده شهري مواجه هستند كه همكاري و تعامل سازنده شوراها و شهرداري ها مي تواند زمينه بسيار مناسبي را براي حل اين مشكلات ايجاد كند.

مقام عالي استان عنوان كرد: شهرداري و شورایی در اجراي كارهاي خود موفق هستند كه با برنامه به جلو حركت كنند و قادر باشند كه طرح ها و پروژه هاي شهري خود را بر اساس رفع مشكلات مردم پيگيري كنند.

اميري مقدم از شوراها و شهرداري های استان خواست كه اجراي طرح هاي مربوط به امور شهري را در شب ها انجام دهند زيرا اين موضوع از يكسو منجر به جلوگيري از ترافيك و از سوي ديگر تسريع در اجراي كارها خواهد شد.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه هاي تدوين شده براي توسعه استان گفت: از برنامه هاي مهم استان تلاش براي اجراي پتروپالايش شهرستان گيلانغرب است كه با جديت اين طرح مهم را پيگيري مي كنيم و با توجه به مطالبات مردم و استحقاق استان براي حركت به سمت توسعه، اين طرح به استان كرمانشاه تعلق خواهد داشت.

وي همچنين توسعه بازارچه هاي مرزي را از موضوعات مهم استان براي حركت به سمت رونق اقتصادي و كمك به اشتغال برشمرد و بيان داشت: با توجه به تردد زياد وسايل نقليه سنگين در محور قصرشيرين و مشكلاتي كه براي زيرساخت و آسفالت اين شهرستان ايجاد مي شود برنامه هاي خود را براي گرفتن اعتبارات ملي به منظور كمك به توسعه زيرساخت هاي آن پيگيري مي كنيم.

نماينده عالي دولت در استان يكي از دغدغه هاي مديريتي را در تابستان امسال جلوگيري از قطعي برق در سطح استان با هماهنگي مجموعه هاي ذيربط در تهران عنوان كرد و گفت: خوشبختانه در تابستان امسال برخلاف تابستان سال گذشته هيچ گونه قطعي برق در استان نداشتيم كه اين موضوع با لطف خداوند و پيگيري و تلاش موثر از سوي مديريت استان محقق شد.

وي افزود: همچنين در تابستان امسال نسبت به سال گذشته مشكلات قطعي آب در استان كمتر شد بنابراين همه مشكلات را با برنامه و پيگيري مي توان حل كرد.

استاندار كرمانشاه در ادامه به اقدامات انجام شده براي توسعه شبكه آبرساني و انتقال آب در منطقه اورامانات اشاره كرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سفر رئيس جمهور محترم به استان اعتبارات مناسبي را براي بخش آب منطقه اورامانات گرفتيم كه با اجراي طرح هاي مرتبط، تحول تاثيرگذاري در اين حوزه صورت خواهد گرفت.

مقام عالي استان ادامه داد: پيگيري هاي لازم به منظور گازرساني به شهر ريجاب در حال انجام است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا