+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه خبر داد:

مشارکت گسترده نهادهای انقلابی در رزمایش مواسات و‌همدلی


استاندار کرمانشاه گفت: تسهیلات حمایتی نهادهای انقلابی و‌ مردمی با هدف رفع همپوشانی و‌ایجاد هم افزایی برای کمک به نیازمندان ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه « هوشنگ بازوند» در اولین جلسه شورای استانی همکاری نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و‌سازمان های مردم نهاد با دولت اظهار داشت: با دعوت از خیرین در جهت حمایت از اقشار نیازمند پویایی مناسبی در پویش همدلی شکل گرفته و در ایام ماه مبارک رمضان استمرار خواهد شد. 

 

بازوند به مصوبه شورای عالی رفاه و‌ تأمین اجتماعی کشور مبنی بر تشکیل ستاد استانی جهت ایجاد هم افزایی نهادهای انقلابی، حمایتی و مردمی برای خدمت رسانی به محرومان اشاره کرد و گفت: ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در اولویت قرار دارد و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این رزمایش به صورت گسترده آغاز شده است. 

 

استاندار کرمانشاه تجمیع و طبقه بندی اطلاعات نیازمندان را جهت کمک و‌ مساعدت موثر به خانوارها ضروری دانست و بیان داشت: تهیه بسته های معیشتی، مساعدت های مالی و لوازم ضروری از جمله گوشی های هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در دستور کار نهادهای انقلابی و مردمی استان قرار دارد.

 

 

بازوند در ادامه این جلسه گزارش کمک های انجام شده بنیاد مستعضفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، هلال احمر، کمیته امداد و‌ سپاه را ارزیابی و‌ بر لزوم تسریع در ساماندهی کمک های صورت گرفته تأکید کرد.



اوقات شرعی
آب و هوا