+ 0 -
ADA



مراسم معارفه معاون امور عمراني استانداري برگزار شد/ استاندار: حوزه عمراني نقش بسيار مهمي در توسعه و پيشرفت استان دارد

مراسم معارفه و تكريم معاونين جديد و سابق هماهنگي امور عمراني استانداري با حضور استاندار كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در اين مراسم با اشاره به نقش بسيار مهم و اثربخش حوزه معاونت عمراني در توسعه و پيشرفت اظهار داشت: در جلسه اي كه در شوراي اداري استان در هفته آينده برگزار خواهد شد به صورت رسمي از مهندس نيم كردار تقدير و مهندس سالاري هم به عنوان معاون جديد امور عمراني استانداري معرفي خواهد شد اما به توجه به مهم بودن اين حوزه از مهندس سالاري خواستيم كه از همين امروز كار خود را شروع كنند.

وي هر گونه تغيير و جابجايي را در راستاي ايجاد اميد عنوان كرد و گفت: تغيير اثربخش است لذا نبايد از تغيير نگران باشيم.

وي با اشاره به شناخت چندساله خود از مهندس نيك كردار معاون سابق امور عمراني استانداري كرمانشاه بيان داشت: ايشان از مديران پرتلاش استان هستند و پيگيري هاي خيلي خوبي داشتند ولي آنچه كه مسلم است نياز بود كه اين تغيير در راستاي هم اميدبخشي در جامعه و هم اثربخشي بيشتر در اين حوزه صورت گيرد

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه با توجه به شناختي كه از حوزه عمراني دارم اين حوزه يك حوزه خاص است، گفت: حوزه عمراني نقش مهمي در اجراي زيرساخت ها و توسعه استان دارد و اگر پروژه اي مي خواهد شروع شود استارت آن بايد در اين حوزه زده مي شود.

مهندس بازوند تصريح كرد: اگر پروژه اي با سرعت خوبي اجرا مي شود به اين جهت است كه آن پروژه توسط حوزه معاونت عمراني به خوبي رصد و پيگيري مي شود، لذا اجراي مطلوب يك پروژه بستگي به وقت گذاشتن و پيگيري مناسب از سوي مسئولين و كاركنان حوزه معاونت عمراني استانداري دارد.

وي همچنين با معرفي مهندس مهرداد سالاري به عنوان معاون جديد امور عمراني استانداري كرمانشاه بيان داشت: ايشان فردي است از جنس عمران كه در كار شهرداري و اجراي زيرساخت ها تجارب خوبي دارند و از چندمدت گذشته به دنبال اين بوديم كه اين تغيير صورت گيرد.

استاندار كرمانشاه از معاون جديد امور عمراني استانداري خواست كه با تلاش بيشتر پروژه هاي مهم و حياتي استان در بخش عمراني را پيگيري كند.

مهندس بازوند در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رتبه بالاي استان در بحث بيكاري، نقش حوزه عمراني را در تلاش براي بهبود فضاي كسب كار مهم عنوان كرد و گفت: از اين حوزه انتظار داريم كه در جهت فضاي بهبود فضاي كسب و كار كه مي تواند در اين بخش موثر باشد، نهايت تلاش و پيگيري خود را بكار گيرد.

 استاندار كرمانشاه بيان داشت: براي سال 1397 در نظر داريم كه يك كار اثربخش و خوبي در راستاي ايجاد اشتغال استان صورت گيرد.

وي در پايان افزود: با وحدت و كار بيشتر مي توانيم گام هاي بلندي تري براي توسعه و پيشرفت استان برداريم.

در اين مراسم از تلاش هاي چندين ساله مهندس مجتبي نيك كردار معاون سابق امور عمراني تقدير و تشكر و مهندس مهرداد سالاري به عنوان معاون جديد امور عمراني استانداري معرفي شد.



اوقات شرعی
آب و هوا