+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مدیران دستگاه های اجرایی بر اساس میزان پاسخگویی به مطالبات مردمی ارزیابی خواهند شد


هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که امروز (16 آذرماه) با حضور نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استاندار و سایر اعضاء برگزار شد به لزوم ارزیابی مدیران بر اساس پیگیری و میزان پاسخگویی به مردم تأکید کرد.

به گزارش واحد اخبار اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه بازوند در این نشست گفت: مدیران با حضور در شهرستانها، بخش ها و روستاها از نزدیک شنونده مطالبات و پاسخگوی نیازها و انتظارات مردم باشند.

وی افزود: پاسخگویی یکی از پیش فرض های اصلی برای دستیابی به نظام اداری کارآمد است و ضمن تأکید بر این مهم، توقع داریم میزان حضور مدیران در بین مردم بیشتر شود. 

استاندار کرمانشاه در ادامه به لزوم تسریع در روند انجام پروژه ساماندهی طرح آبشوران شهر کرمانشاه اشاره داشت و یادآور شد: مردم در محدوده پارکینگ شهرداری با مشکلاتی در خصوص تردد مواجه هستنذد و بر این اساس هیچگونه تأخیر در انجام پروژه را نخواهیم پذیرفت.

بازوند طول طرح ساماندهی رودخانه آبشوران را 14 کیلومتر اعلام کرد و بیان داشت: هم اکنون 7 هزار و 120 متر از این پروژه به اتمام رسیده است و مجری طرح تا 15 روز آینده موظف است بر اساس درخواست های مکرر مردم نسبت به حل مشکل تردد و کسب و کارهای منطقه محدوده پارکینگ شهرداری را تحویل نماید.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه در پاسخ به پیگیری مطالبات مردم بخش سرفیروزآباد و بیله وار اظهار داشت: با تلاش نمایندگان محترم و مسوولین مزایای مناطق جنگی برای این بخش ها اعمال خواهد شد.

در ادامه این نشست طرح آبرسانی به شهر کرند غرب، حل مشکلات مسکن مهر جوانرود، گزارش اقدامات انجام شده در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه، پوشش آنتن دهی تلفن همراه در مسیر راه کربلا و مرز سومار بر اساس دستور کار شورای برنامه ریزی و توسعه بررسی و پیگیری شد.



اوقات شرعی
آب و هوا