+ 0 -
ADA



مديركل جديد مديريت بحران استان معرفي شد/ معاون استاندار:خدمت به مردم از اهداف مهم مجموعه مديريتي استان است

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: يكي از اهداف بسيار مهم مديران خدمت بيشتر و صادقانه به مردم است و در استان همواره تلاش كرده ايم كه در اين راستا گام برداريم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري امروز در مراسم معارفه و توديع مديران كل جديد و سابق مديريت بحران استان با اشاره به عملكرد استان در مقابله با زلزله سال گذشته و مقايسه اين عملكرد با ديگر بحران ها در سطح كشور گفت: مجموع اقداماتي كه در اين راستا در استان با توجه به امكانات محدود انجام شد در مقايسه با ديگر سوانح طبيعي در كشور بسيار قابل توجه مي باشد كه بايد از مجموعه اين اقدامات و تلاش ها تقدير و تشكر كنيم.

وي در ادامه با بيان اينكه نتيجه عملكرد و تلاش ها در حوزه عمراني در ديگر حوزه ها نيز تاثيرگذار است، گفت: در اين حوزه بايد بيشتر تلاش و جديت داشته باشيم زيرا كار در حوزه عمراني و فني بدون شك در ديگر حوزه ها نيز تاثيرگذار است.

وي همچنين با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته براي انتخاب معاونين عمراني در فرمانداري ها اظهار داشت: قطعاً اين كار در راستاي انجام امور  بهتر و دقيق تر طرح هاي عمراني و توجه بيشتر به اين حوزه اثرگذار است و ما از فرمانداران استان خواسته ايم كه در كنار مباحث سياسي، اجتماعي و اقتصادي به حوزه عمراني هم توجه كنند و اين مهم را در دستوركارها و برنامه هاي ويژه خود قرار دهند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در ادامه با بيان اينكه يكي از اهداف بسيار مهم خدمت بيشتر و صادقانه به مردم است، خواستار تكريم بيشتر مردم، سعه صدر و تعامل گسترده تر با مردم توسط بخش هاي مختلف شد.

مهندس سالاري همچنين انجام دادن كارها در موعد مقرر و عدم به تاخير انداختن كارها و برنامه را مورد تاكيد قرار داد و بيان داشت: همه در راستاي هم افزايي و تسريع در انجام امور بايد از تجربيات يكديگر استفاده كنيم و با توجه به اينكه ظرفيت حوزه عمراني بسيار غني و توانمند است كه با استفاده از آن مي توان تحول بسيار مناسبي در سطح استان ايجاد كرد.

وي همچنين ايجاد ارتباط بيشتر با دهياري و شهرداري ها براي اجراي بهتر طرح ها در روستاها و شهرها را مورد تاكيد قرار داد.

مهندس سالاري در ادامه هر گونه تغيير مديريت را در راستاي استفاده از تجربيات جديد و ايجاد افكار جديد براي انجام بهتر امورات عنوان كرد و اظهار داشت: آقاي رضا محموديان مديركل سابق مديريت بحران استان انصافاً در زمان بحران و وقوع زلزله سال گذشته استان عملكرد قابل توجهي و خوبي داشتند كه بايد از ايشان و مجموعه مديريت بحران در زمان بحران و ديگر اقدامات تقدير و تشكر كنيم.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در پايان با اشاره به توانمندي ها و سوابق جليل بالايي، ايشان را به عنوان مديركل جديد مديريت بحران استان معرفي و از تلاش ها و اقدامات رضا محموديان مديركل سابق مديريت بحران استان تقدير و تشكر كرد.

شايان ذكر است رضا محموديان طي چند روز اخير به عنوان مديركل حراست استانداري منصوب شد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا