+ 0 -
ADA



مديرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز سامد پاسخگوی مسائل مردم خواهد بود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، این هفته با حضور  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد(سامانه اكترونيكي ارتباط مردم و دولت) و تاكيدات مهندس بازوند استاندار محترم مبني بر تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوطه و پاسخگويي به درخواست ها و مشكلات هم استان هاي محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، این هفته با حضور مهندس مرآتي مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در  مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: مردم شریف استان کرمانشاه می توانند در روز چهارشنبه مورخه 02/04/ 1398 از ساعت 10الی 12 صبح موضوعات مرتبط با حوزه کاری شركت توزيع برق استان را از طریق شماره تماس 111 مطرح نمایند.

   وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمايند.



اوقات شرعی
آب و هوا