+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

مديران نسبت به اجرايي شدن هر چه سريعتر كريدور طاق بستان_ بيستون اقدام كنند

استاندار كرمانشاه گفت: ايده اجراي طرح كريدور طاق بستان_ بيستون بسيار باارزش است و بدون ترديد آيندگان اجراي آن را در استان تحسين خواهند كرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه كارگروه گردشگري استان بر تلاش و پيگيري از سوي مديران جهت تسريع در اجراي كريدور بيستون طاق بستان تاكيد كرد.

وي بيان داشت: اين طرح، يك طرح بي نظير و با ارزش در حوزه گردشگري و خدمات است لذا همه بايد كمك كنيم تا اين طرح هر چه سريعتر اجرايي و عملياتي شود.

وي با بيان اينكه استان كرمانشاه مركز منطقه غرب است اجراي اين طرح را براي شناساندن ظرفيت ها و مزيت هاي ويژه استان و همچنين به عنوان يكي از محورهاي توسعه در حوزه گردشگري و خدمات بسيار با اهميت عنوان كرد.

مقام عالي استان تصريح كرد: ايده اجراي اين طرح بسيار باارزش است و بدون ترديد آيندگان اجراي آن را در استان تحسين خواهند كرد.

وي همچنين خواستار شناسايي مشوق ها و امكانات موجود در اجراي اين طرح به سرمايه گذاران و بخش خصوصي شد.

استاندار كرمانشاه همچنين با اشاره به اجراي طرح هاي آزادراه حميل _كرمانشاه و همدان _ كرمانشاه گفت: اين طرح ها به ارزش افزوده اجراي كريدور طاق بستان و بيستون خواهد افزود و همه اينها معرف هنرنمايي اين طرح خواهند بود.

وي از مشاور طرح خواست كه ظرف مدت 20 روز آينده نسبت به اتمام 20 درصد باقي مانده مطالعات اقدام كند.

مهندس بازوند اظهار داشت: لازم است كه اجراي اين طرح در سند بالادستي استان نيز مشخص شود تا در جلسات شوراي عالي شهرسازي و يا شوراي عالي گردشگري كه با حضور وزاري ذيربط در مركز تشكيل مي شود به تصويب برسد.

وي تاكيد كرد: اجراي اين طرح بايد در برنامه هاي مختلف به ويژه همايش ها و نمايشگاه هاي مختلف به سرمايه گذاران معرفي و شناسانده شود.

وي از مديران استان خواست كه خودشان پيشقدم براي حل مشكلات و موانع موجود بر سر راه اجراي اين طرح باشند.

وي تاكيد كرد:اين طرح، پروژه بسيار خوب و با ارزشي است لذا مديران ذيربط از جمله مديريت آب استان بايد با تعامل و پيگيري با وزارتخانه ذيربط نسبت به درنظرگرفتن تخصيص مناسب آب اقدام كنند و اين كار به لحاظ نزديكي و قرار گرفتن در كنار رودخانه هاي سيمره و گاماسياب مي تواند به زيبايي هر چه بيشتر منطقه كمك كند.



اوقات شرعی
آب و هوا