+ 0 -
ADA

مديركل دفتر هماهنگي امور سرمايه گذاري و اشتغال استانداري:

مديران براي ايجاد اشتغال، تلاش مضاعف داشته باشند


مديركل دفتر هماهنگي امور سرمايه گذاري و اشتغال استانداري تاكيد كرد: مديران استان وظيفه دارند با تمامي تلاش و جديت در راستاي ايجاد اشتغال و رفع مشكلات بيكاري اقدام كنند و نسبت به ايجاد اشتغال پايدار، دغدغه و تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "مصطفي موشاخاني" در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان اظهار داشت: بايد برنامه هاي خود را براي ايجاد اشتغال و كمك به توليد دنبال و پيگيري كنيم و مديران در اين راستا وظيفه بسيار مهمي بر عهده دارند.

وي اظهار داشت: با هر مديري كه در اجراي برنامه هاي مربوط به اشتغال و افزايش توليد كوتاهي داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد و هيچ گونه كوتاهي در اين زمينه پذيرفتني نخواهد بود.

موشاخاني تصريح كرد: مقام معظم رهبري به بحث افزايش توليد و رونق اقتصادي توجه ويژه اي دارند لذا وظيفه ما است كه منويات معظم له را با اجراي برنامه هاي راهبردي و تلاش و جديت مضاعف در بحث اقتصادي محقق سازيم.

وي ادامه داد: خوشبختانه دولت سيزدهم توجه ويژه اي به بحث ايجاد اشتغال و افزايش توليد دارد و برنامه هاي خود را در اين زمينه تدوين و ابلاغ كرده است.

مديركل دفتر سرمايه گذاري و اشتغال استانداري بيان داشت: واقعاً همه وظيفه داريم كه تمام تلاش خود را براي حل مشكلات مردم بكار گيريم و زمينه را براي شكوفايي و رونق اقتصادي كه مورد توجه مديريت ارشد استان نيز هست، فراهم سازيم.

وي گفت: در ستاد تسهيل بايد با انجام اقدمات جهادي و استفاده از ظرفيت ها و مزيت هاي استان، مشكلات مربوط به بيكاري را حل و زمينه را براي توسعه سرمايه گذاري در استان فراهم كنيم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا