+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

محور خدمات به حاشیه نشین ها بازاریابی اجتماعی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه موضوع بازاریابی اجتماعی را ضرورت پرداخت به مسائل حاشیه نشین ها دانست و گفت: برای قبول افتادن برنامه های اجتماعی باید ذائقه شناسی شود و متناسب با جامعه هدف اقدام نمود. 

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد الهی تبار در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با بیان اینکه یک فعال اقتصادی برای کار خود ابتدا بازاریابی و بر اساس ذائقه مشتری بازاریابی می کند افزود: خدمات در حوزه اجتماعی نیز باید اقبال داشته باشد نه اینکه اوضاع را بدتر از قبل کند.

وی بر اعلام نظر هرچه سریعتر دفاتر تسهیل گری در اولویت بندی مسائل حاشیه نشین ها تاکید کرد و گفت: اعتبارات و بودجه بر اساس خروجی این دفاتر به مناطق حاشیه نشین اختصاص پیدا خواهد کرد و دستگاههای مرتبط نیز باید ورود جدی در بحث این مناطق داشته باشند.    

الهی تبار در ادامه با ابراز امیدواری برای  اجرای هرچه زودتر طرح "نماد" آموزش و پرورش در مدارس استان اظهار داشت: طرح "نماد" موضوع جامع و زیرساختی است که مطالعات آن می تواند برای محققین و کنترل کنندگان رفتاری مهم باشد. اگر خواهان جامعه ای سالم هستیم آموزش و پرورش اساس کار آن است. کمک کنیم تا تمام استان تحت پوشش این طرح قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جمعیت عشایر برای استان تاکید کرد: عشایر در سخت ترین شرایط برای استان تولید دارند و اقتصاد خوبی را رقم زده اند. نباید سطح خدمات فرهنگی به عشایر پائین تر از روستائیان باشد.

الهی تبار همچنین با گرامیداشت یاد و نام محمد تقی خسروی مشهور به پدر ورزش استان کرمانشاه گفت: مرحوم خسروی شناسنامه ورزش قهرمانی و پهلوانی کرمانشاه و یکی از شخصیت های برجسته کشور بود. ایشان در حوزه ورزش، آموزش،تالیف و رسانه فعال بود و کار خیر می کرد که کارهای این چهره ارزشمند ماندگار خواهد ماند و قرار است کتابی درباره ایشان به چاپ برسد.



اوقات شرعی
آب و هوا