+ 0 -
ADA

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مجلس کمک می کند ردیف متمرکز را در بودجه سال آینده براي مناطق زلزله زده بگنجاند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس کمک می کند ردیف متمرکز را در بودجه سال آینده براي مناطق زلزله زده بگنجاند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ غلامرضا تاج گردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ظهر امروز چهارشنبه در سرپل ذهاب به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت :امیدواریم مجلس بتواند به کاهش آلام مردم آسیب دیده منطقه  کمک کند و در کار مسوولین منطقه نیز تسهیل گری کند.

وي گفت: نحوه برخورد مردم آسیب دیده منطقه با این حادثه نشان دهنده بزرگی آن ها است و باید قدردان این منش والای این عزیزان باشیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: خراب شدن ساختمان های اداری در زلزله که با پول بیت المال ساخته شده اند، اتفاق نامیمونی است.

غلامرضا تاج گردون با بيان اينكه تهدید فعلی را باید تبدیل به یک فرصت و مشکلات موجود را حل نماییم خاطرنشان ساخت: اگر مجلس به دولت کمک نکند، دولت به تنهایی نمی تواند مشکل زلزله زدگان را در قالب قوانین موجود حل کند.

وي اظهار داشت: مردم منطقه دچار مشکلات بسیاری شده اند و باید بسترها را به گونه ای فراهم کنیم تا مردم به زندگی برگردند.

وي بيان داشت: تلاش می کنیم هفته آینده یک مصوبه را با دید تبدیل تهدید به فرصت و بازگرداندن زندگی به مردم در مجلس مصوب می شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصريح كرد: باید کمک های تسهیلاتی به زلزله زدگان بر اساس افزایش تورم ها تعیین شوند.

وي همچنين بيان داشت: مجلس کمک می کند ردیف متمرکز را در بودجه سال آینده بگنجاند، ولی همه بار بازسازی را روی این ردیف نگذارند.



اوقات شرعی
آب و هوا