+ 0 -
ADA

با حضور استاندار كرمانشاه:

قرارگاه رسانه اي صداوسيما مركز كرمانشاه در مرز خسروي افتتاح شد/ شهرستان قصرشيرين كاملاً مهياي ميزباني از زائرين است

با حضور استاندار كرمانشاه و جمعي از مسئولين استان، قرارگاه رسانه اي صداوسيما مركز كرمانشاه در مرز خسروي همزمان با سه مرز مهران، شلمچه و چزابه افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در اين مراسم با بيان اينكه اربعين بزرگترين همايش جهان اسلام است از همه دست انداركاران كشوري و استاني براي تلاش جهت پذيرايي و ايجاد امكانات مطلوب براي زائرين كربلا معلي تقدير كرد.

وي تصريح كرد: استان كرمانشاه امسال براي اولين بار ميزبان زائرين حضرت اباعبداللحسين(ع) در اربعين مي باشد هر چند كه اين استان از ديرباز مسير تردد زوار عتبات عاليات بوده و امسال براي اربعين اين مرز بازگشايي مي شود و خوشبختانه برنامه ريزي هاي لازم در استان براي ميزباني از 450 هزار تا 500 هزار نفر زائر در زمان اربعين صورت گرفته است.

استاندار كرمانشاه گفت: زائرين با وسائط نقيله سواري يا حمل و نقل عمومي تا قصرشيرين تردد خواهند داشت كه پس از پارك اتومبيل هاي خود در پاركينگ هاي در نظر گرفته شده با اتوبوس تا مرز خسروي اعزام خواهند شد و تمامي امكانات مورد نياز براي پذيرايي و ميزباني مطلوب از زائرين انديشيده شده است.

مهندس بازوند اظهار داشت: 26 موكب براي پذيرايي از زائرين در داخل شهر قصرشيرين ايجاد شده و شهر كاملاً مهياي ميزباني از زائرين است.

وي بيان داشت: خوشبختانه همه عوامل اجرايي چه در ستاد مركزي اربعين چه دستگاه هاي اجرايي در استان پاي كار هستند و به خوبي مي توان جنب و جوش و فعاليت هاي گسترده در حال انجام براي پذيرايي از زائرين در شهرستان قصرشيرين را مشاهده كرد.

استاندار كرمانشاه از زائرين تقاضا كرد كه براي عزيمت به سمت كربلا حتماً ويزا به همراه داشته باشند زيرا كشور عراق به هيچ عنوان به فرد بدون ويزا اجازه تردد را نخواهد داد.

وي همچنين از صداوسيما مركز كرمانشاه و رسانه هاي استان كه در راستاي اطلاع رساني از فعاليت هاي در حال انجام در استان و همچنين در خصوص اطلاع رساني از برنامه هاي صورت گرفته در خصوص پذيرايي و ميزباني از زائرين براي اربعين در استان تقدير و تشكر كرد.

وي در پايان گفت: ما ميزباني از زائرين در اربعين را يك فرصت خوب براي استان مي دانيم لذا اميدواريم مديران همواره از اين موضوع بسيار مهم يعني بزرگترين همايش جهان اسلام براي توسعه و پيشرفت استان استفاده كنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا