+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

فلسفه وجودي مديران حل مشكل در زمان بحران است

استاندار كرمانشاه گفت: مدير وظيفه دارد كه در زمان بحران، مشكل را در كوهتاترين زمان ممكن حل كند و فلسفه وجودي مديران تلاش براي حل مشكلات موجود در زمان بحران است.

به گزارش واحد خبر  روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد بازسازي مناطق زلزله زده استان اظهار داشت: مدير وظيفه دارد كه مشكل را حل كند نه اينكه خودش براي مردم مانع سازي درست كند و مدير بايد تلاش كند كه دغدغه هاي مردم در كوهتاترين زمان ممكن حل شود و مديران براي همين منظور مسئوليت گرفته اند.

وي بيان داشت: مديران بايد مشكلات موجود در مناطق زلزله زده را به سرعت رفع كنند و در بازديدهاي ميداني و جلساتي كه خواهيم داشت اين موضوعات را از نزديك رصد و پيگيري و با مدير كم كار حتماً برخورد جدي خواهيم كرد.

تمامي دستگاه ها وظايف ذاتي خود را با دقت انجام دهند

همچنين در اين جلسه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري نيز گفت: هر دستگاه اجرایی یک وظیفه ذاتی دارد اما متاسفانه گاهی شاهد این معضل هستیم که بعد از حل یک موضوع اجماع نظام اداری، در مرحله اجرا مجددا به مشکل برمی خورد.

مهندس مهرداد سالاري با تاكيد بر اينكه مصوبات جلسات اداری باید سریعا اجرایی شود، افزود: در غیر اینصورت یا مشکل از ناکارآمدی مدیران و دستگاه هاست و یا اینکه برخی تعمدا به دنبال ایجاد نارضایتی در میان مردم هستند که هر دو صورت نیاز به تدبیر و برخورد مقام عالی اجرایی استان دارد.

وي اظهار داشت: دولت با وجود مشکلات متعدد مالی، تسهیلات و اقدامات خوبی برای زلزله‌زدگان درنظرگرفته و انجام داده است و اغلب مردم در مناطق روستایی و شهری به خانه های بازسازی شده خود برگشته اند اما فصل بارندگی در پیش است و‌ باید سریعتر شرایطی فراهم شود که بقیه مردم نیز در مناطق زلزله‌زده به خانه های خود برگردند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا