+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند / کرونا و خشکسالی دو چالش جدی کرمانشاه است


استاندار کرمانشاه گفت: امروز کشور گرفتار بحران‌هایی مانند کرونا و تحریم های ظالمانه است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می تواند این تهدیدها را تبدیل به فرصت تبدیل کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی وضعیت شهرستان‌ها در بحران کرونا و مشکلات ناشی از خشکسالی که با حضور معاونین استاندار، مدیران کل و فرمانداران برگزار شد؛ با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: دفاع مقدس یک گنجینه بسیار ارزشمند و سرشار از خوبی ها است که با شهادت هزاران جوان این سرزمین به دست آمده است‌.

وی با اشاره به تغییر مدیریت در سطح کشور و استان ها پس از استقرار دولت جدید عنوان کرد: این تغییر مدیریت‌ها نباید خللی در خدمت به مردم ایجاد کند و مدیران و فرمانداران باید تا آخرین لحظه‌، کارها را با جدیت و انگیزه کامل دنبال کنند.

مدیر ارشد استان در ادامه کرونا و خشکسالی را دو چالش جدی در شهرستان ها دانست و گفت: اگر مدیرکلی در مسیر حل مشکلات مردم در حوزه کمبود آب شرب اهمال کند حتما با وی برخورد می کنیم.

وی تاکید کرد: روستایی که آب شرب آن از طریق تانکر تامین می‌شود بی گمان ساکنین آن به فکر مهاجرت خواهد افتاد و این موضوع به توسعه کرمانشاه لطمه می‌زند.

بازوند با اشاره به شرایط دشوار استان در بحران کرونا عنوان کرد: اگر موضوع رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون به خوبی انجام نشود کرمانشاه درگیر پیک ششم نیز خواهد شد که بی گمان خسارت ها و هزینه های بسیاری را در پی خواهد داشت. 

وی با اشاره به رفتار غیر مسئولانه کسانی که از واکسیناسیون اجتناب می‌کنند؛ عنوان کرد: به زودی بسیاری از خدمات ضروری و روزمره تنها در قبال ارایه کارت واکسن، عرضه خواهد شد.



اوقات شرعی
آب و هوا