+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

فرمانداران پاسدار رای مردم باشند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت بی طرفی مجریان و معتمدین در انتخابات تاکید کرد: ملاک فرمانداران به عنوان مجریان انتخابات فقط قانون باشد و هرچه این اصول را رعایت کنند شائبه ها به وجود نمی آید.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در نشست فرمانداران استان که با موضوع انتخابات در استانداری برگزار شد، روند ثبت نام ها و تشکیل هیات های اجرایی در استان را مطلوب دانست و گفت:در این مرحله شاهد رشد 40 درصدی ثبت نام داوطلبان نسبت به  انتخابات دوره گذشته بودیم.

وی با تاکید بر حفظ بی طرفی مجریان و همراهی با هیات های نظارت در مراحل انتخابات تصریح کرد: نتیجه عملکرد مناسب معتمدین، بیشتر شدن حضور مردم در پای صندوق های رای و تقویت اقتدار ملی خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه «در انتخابات، نگاه مردم به سمت مجریان و چگونگی پاسداری شان از امانت مردم است» افزود: به خاطر دنیای دیگران نبايد دین خود را معامله کرد و باید حافظ و امین رای مردم به عنوان «حق الناس» باشیم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است. 

بازوند در ادامه با تاکید بر رفع هرچه سریع تر مشکلات زیرساختی در برخی فرمانداری ها اضافه کرد: ساختمان فرمانداری ثلاث باباجانی باید برای انتخابات هر چه زودتر آماده شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا