+ 0 -
ADA

مهندس بازوند -استاندار کرمانشاه- در نشست با فرمانداران:

فرمانداران در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های شهرستان ها شفاف سازی کنند

استاندار كرمانشاه گفت: فرمانداران موظف هستند كه در خصوص روند پیشرفت و بعضا علت توقف پروژه‌های شهرستانها برای نمایندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و ائمه محترم جمعه شفاف سازی کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: هرچه ارتباط میان استاندار و معاونین استاندار با فرمانداران محکم تر باشد، هزینه های اداره و مدیریت استان کاهش می‌یابد.

وي تاكيد كرد: فرمانداران موظف هستند كه در خصوص روند پیشرفت و بعضا علت توقف پروژه‌های شهرستانها برای نمایندگان محترم و ائمه محترم جمعه شفاف سازی کنند.

مقام عالي استان در ادامه با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته براي حل مشكلات مردم در مناطق زلزله زده گفت: برای قضاوت صحیح درخصوص عملکرد دولت در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان، باید این زلزله را از نظر وسعت و حجم تخریب با زلزله های قبلی مقایسه کرد زيرا  حجم اقدامات صورت گرفته در این مناطق بی سابقه بوده است.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه فرمانداران و مدیران کل استان برای جذب اعتبارات عمرانی تعامل سازنده داشته باشند، افزود: فرمانداران امورات شهرستان ها را به دقت مورد بررسي قرار دهند تا كارها به بهترين شكل ممكن دنبال و پيگيري شود.

مهندس بازوند در ادامه بر اجراي مناسب زيرساخت ها در شهرستان ها تاكيد كرد و گفت: حتماً جلسات با فرمانداران را به منظور پيگيري صحيح كارها و برنامه ها به صورت مستمر در دستور كار قرار مي دهيم و فرمانداران بايد با پيگيري ويژه بر نحوه ي اجراي پروژه ها و زيرساخت ها در شهرستان ها نظارت كافي داشته باشند.

وي خواستار بررسي فرمانداران شهرستان هاي مناطق زلزله زده براي حضور و استمرار استان هاي معين در اين شهرستان ها شد و گفت: فرمانداران اين مناطق بررسي كنند كه آيا استان هاي معين بايد همچنان در اين شهرستان ها حضور داشته باشند اگر فرمانداران به اين نتيجه برسند كه حضور آنها الزامي است در اين راستا اقدام خواهيم كرد.

استاندار كرمانشاه در ادامه خواستار اعلام پروژه هاي نيمه تمام اقتصادي از سوي فرمانداران به معاونت اقتصادي استانداري جهت مطرح شدن در جلسه ستاد تسهيل استان شد.

وي با بيان اينكه فرماندار نماينده عالي دولت در شهرستان است، گفت: در خصوص مسائل و مشكلات شهرستان فرماندار بايد پاسخگو باشد و براي اجرايي تر كردن برنامه هاي فرمانداران در شهرستان ها در ارزيابي هايي كه از مديران اجرايي استان بعمل مي آيد حتماٌ از نظرات و پيشنهادات فرمانداران در زمينه چگونگي تعامل و سركشي مستمر مديران در شهرستان ها استفاده خواهيم كرد.



اوقات شرعی
آب و هوا