+ 0 -
ADA

مشاور عالي استاندار:

عمليات بيت المقدس يك افتخار بزرگ براي كشور است

مشاور عالي استاندار گفت: در سوم خرداد با پيروزي شهر خرمشهر دل امام (ره) و امت امام شاد شد و در مقابل دشمنان متوجه قدرت عظيم ايران اسلامي شدند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جعفر همتي افزود:سوم خرداد يكي از پرافتخارترين روزهاي دفاع مقدس است كه هيچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

وي اظهار داشت: با فتح خرمشهر تمام معادلات رژيم بعث عراق به هم ريخت و با اين آزادي دل امام(ره) و امت امام شاد شد و در مقابل دشمنان متوجه قدرت عظيم ايران اسلامي شدند و به نحوي تكليف جنگ با سوم خرداد مشخص شد.

همتي بيان داشت: دشمن آمده بود تا انقلاب نوپاي ايران را ساقط كند و با تصرف خرمشهر فكر مي كرد كه ايران هيچگاه قادر نخواهد بود كه اين شهر را آزاد كند اما غيور مردان ايران اسلامي اعم از سپاه ، ارتش و بسيج پس از ماه ها از تصرف اين شهر به دست بعث ها آن را آزاد كردند و يك افتخار بزرگي را براي كشور به ارمغان آوردند.

وي با بيان اينكه دشمن بيش از 36 هزار نيرو در داخل شهر خرمشهر مستقر كرده بود گفت: رژيم بعث عراق حتي هيچ كدام از حاميان غربي آن به هيچ عنوان فكر فتح اين شهر را به دست رزمندگان اسلام نمي كردند و مي گفتند كه دژ مستحكمي در بربر ايرانيان ايجاد كرده اند كه قابل نفوذ نيست اما رزمندگان اسلام با اتكاه به قدرت لايزال الهي تمام معادلات دشمن را بر هم زدند  و اين شهر را پس از ماه ها تصرف  آزاد كردند.

مشاور عالي استاندار تصريح كرد: طراحان و حاميان رژيم بعث عراق نمي دانستند كه عمليات ايران براي فتح خرمشهر از كدام سمت شروع خواهد شد و اين يكي از موفقيت هاي قدرت نظامي ايران بود كه به رخ جهانيان كشيده شد.

وي با بيان اينكه عمليات بيت المقدس يك افتخار بزرگ براي كشور است گفت: در فتح خرمشهر رزمندگان اسلام قادر شدند كه 19 هزار عراقي را اسير كرده و 16 هزار نفر از آنان را كشتند و همچنين تانك ها توپ ها و خودروهاي نظامي بسياري توسط رزمندگان اسلام به غنيمت گرفته شد.

وي در پايان گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامت از كيان ايران اسلامي دفاع كردند و دفاع مقدس در 300 سال گذشته كه حتي يك وجب از خاك كشور به دست دشمن نيفتد بي نظير است.



اوقات شرعی
آب و هوا