+ 0 -
ADA

دکتر هدایت حاتمی:

علمی شدن تصمیمات و برنامه ها به حل بسیاری از مشکلات کمک می کند

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار داشت؛ مقوله آموزش و پژوهش هرچند دیربازده است ولی برای دستیابی به یک توسعه پایدار  نیازمند نگاهی ویژه به این حوزه هستیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر هدایت حاتمی در نشست کارگروه پژوهش استان افزود: کارگروه پژوهش مجموعه ای ارزشمند است که می تواند یک کانون جدی برای توسعه استان باشد.

وي ادامه داد: تا زمانی که سه ضلعی دانشگاه، دولت و جامعه با یکدیگر همسو نباشند، نمی توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بر اساس آمار در دانشگاه رازی روزانه ۵ پایان نامه ارشد و هر ۴۸ ساعت یک تز دکترا توسط دانشجویان برای دفاع ارائه می شوند. حال به این تعداد اگر دانشجویان آزاد و پیام نور را نیز اضافه کنیم یک رقم چشمگیر می شود. این میزان از پایان نامه، یک فرصت برای استان محسوب می شود و باید از ظرفیت استفاده کنیم.

وي بيان داشت: یکی از رسالت های کارگروه آموزش فراهم کردن بستر و زمینه لازم برای محور قرار گرفتن علم در تصمیم‌گیریها و سیاست گذاری ها است.  اگر به چنین جایگاهی برسیم بسیاری از مشکلات حل می شوند.

 دكتر حاتمي افزود: باید تلاش کنیم هفته پژوهش را به شکلی پویا و با نشاط برگزار کنیم و بهترین ایده ها را در این زمینه انتخاب و به کارگیریم.



اوقات شرعی
آب و هوا