+ 0 -
ADA

فرماندار دالاهو:

عادی‌انگاری باعث سرایت بالای ویروس کرونا می‌شود


فرماندار دالاهو گفت: عادی‌انگاری باعث افزایش بالای سرایت کرونا و انتشار این ویروس منحوس در جامعه می‌شود از این رو مردم باید با رعایت موازین بهداشتی به ریشه‌کنی و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه به نقل از ایرنا، کرم محمدی روز دوشنبه در بیست و دومین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای دالاهو، افزود: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بازگشت ویروس کرونا را قطعی خواهد کرد.

 وی اظهار داشت: بازگشت ویروس کرونا باعث تعطیلی بخشی از کسب و کارهای مردم می شود و برای جلوگیری از این امر باید دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیریم.

فرماندار دالاهو گفت: هرگونه تجمع در مراسم تشییع جنازه، ختم و عروسی ممنوع بوده و مدیران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان متولی اصلی صیانت از سلامت مردم، از بانیان تجمعات در مراجع قضایی اقامه دعوی خواهند کرد.

محمدی اضافه کرد: با بانیان برگزاری هرگونه تجمع، شادی و عزا که باعث شیوع ویروس کرونا می شوند، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهد شد.

او ادامه داد: تیم های نظارتی فعال و بازرسی های منظم همچنان در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بار دیگر از مردم شهرستان دالاهو درخواست می کنیم که هرگز از خطر شیوع کرونا ویروس غافل نشده و خود را در امان ندانند چون ویروس در کمین همگان است.

او ادامه داد: اهتمام آحاد مردم شهرستان دالاهو برای مقابله با ویروس کرونا در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضرورتی حتمی است.



اوقات شرعی
آب و هوا