+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه

ظرفيت هاي كرمانشاه براي اجراي اقدام ملي مسكن مطلوب است


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اکثر واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در مرکز استان احداث می‌شود،گفت: ظرفیت‌های مطلوبی به منظور اجرای این طرح در کرمانشاه درنظر گرفته شده است.

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های طرح اقدام ملی مسکن اظهارداشت: تاکنون چهار پیمانکار به منظور احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن پای کار آمده اند و به زودی روند احداث را آغاز خواهند کرد.

وی طرح اقدام ملی مسکن را فرصت مناسبی برای اشتغال زایی و رونق اقتصادی در کرمانشاه دانست و گفت شرایط مطلوبی برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران در طرح اقدام ملی مسکن دیده شده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بنیاد تعاون شهرداری کرمانشاه به زودی احداث هزار و ۳۰۰ واحد را در میدان امام حسین (ع) آغاز خواهد کرد.

بازوند افزود: همچنین بنیاد تعاون فرهنگیان ساخت ۲ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام نیز ساخت یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح را به زودی آغاز خواهد کرد که روند فروش واحدها را این ستاد انجام می دهد.

استاندار کرمانشاه گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی را نیز برای ارتش پیش بینی کرده ایم که تاکنون روند احداث بخشی از آن آغاز شده است.

بازوند در بازدید امروز علاوه بر پروژه های ذکر شده از روند فعالیت پروژه واحدهای مسکونی تعاونی ستارگان ماندگار در انتهای خیابان بهار نیز بازدید کرد.

 

 

در سال ۹۹ عملیات اجرایی 7 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در کرمانشاه آغاز می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا