+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

ظرفيت هاي خوبي براي حل چالش هاي اجتماعي در كرمانشاه وجود دارد

استاندار كرمانشاه گفت: بانوان اين استان داراي ظرفيت هاي خوبي در عرصه هاي مختلف هستند كه با استفاده از اين سرمايه ها و فرصت ها قادر خواهيم بود به چالش هاي اجتماعي استان غلبه كنيم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست تشكل هاي غير دولتي استان كه با حضور معصومه ابتكار معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده برگزار شد، افزود: در هر زمان ديگري به گفتگوي ملي خانواده كه بدون شك در تحكيم بنيان خانواده تاثيرگذار خواهد بود، نياز داريم.

وي از بانوان استان كرمانشاه به عنوان سرمايه هاي بزرگ در عرصه هاي مختلف براي حل چالش هاي اجتماعي نام برد و اظهار داشت: با استفاده از اين سرمايه ها قادر خواهيم بود كه به چالش هاي استان غلبه كنيم و اين موضوع از مهمترين اولويت هاي كاري استان در سال آينده خواهد بود.

مهندس بازوند اجراي طرح گفتگوي ملي خانواده را طرحي بسيار موثر براي كاهش چالش هاي اجتماعي عنوان كرد و گفت: اجراي اين طرح يك ضرورت است هر چند كه در استان كرمانشاه براي كاهش چالش هاي اجتماعي برنامه هاي خود را اجرايي و عملياتي كرده ايم.

وي گفت: بانوان استان در زمينه هاي مختلف داراي هنرنمايي و ظرفيت هاي خوبي هستند كه ما با استفاده از اين سرمايه ها قادر خواهيم بود آسيب هاي اجتماعي استان را حل كنيم.

استاندار كرمانشاه همچنين با اشاره به وقوع زلزله در استان در سال گذشته افزود: ما در اين زلزله علاوه بر بازسازي سازه ها و منازل به دنبال بازسازي مسئله روحي و رواني زلزله زدگان هم بوديم و اين موضوع از مسائل مهمي بود كه مورد توجه قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا