+ 0 -
ADA

با حضور معاون استاندار:

طرح ها و برنامه هاي اشتغالزايي مورد بررسي قرار گرفت

با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري؛ طرح ها و برنامه هاي اشتغالزايي استان مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ در جلسه برنامه اشتغال استان كه به رياست معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري برگزار شد، طرح ها و برنامه هاي اشتغالزايي استان مورد بررسي قرار گرفت.

مهندس رضا رحيمي در اين جلسه با تاكيد بر تلاش بيشتر و گسترده تر مديران استان براي كاهش نرخ بيكاري گفت: كاري مهمتر از ايجاد اشتغال در استان وجود ندارد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تاكيد كرد: ظرفيت هاي مناسبي در كشور براي استفاده از آنها جهت كمك به حل مشكل بيكاري استان مانند استفاده از هلدينگ هاي اقتصادي موسسات و بانك ها وجود دارد كه مسئولين ذيربط در اين راستا وظيفه مهمي به عهده دارند.

وي بيان داشت: مديران بايد تلاش در جهت افزايش اشتغال و كاهش نرخ بيكاري را همواره جزء دغدغه هاي خود بدانند.

وي تصريح كرد: ما در استان برنامه هاي اشتغال استان را به دقت مورد بررسي قرار مي دهيم و كم توجهي هيچ مديري را در زمينه اشتغال پذيرا نخواهيم بود.

  در اين جلسه طرح ها و برنامه هاي اشتغال استان در قالب استفاده از تسهيلات و مشوق هاي بيمه اي و پرداخت يارانه دستمزد، برنامه تثبيت اشتغال و رونق توليد، برنامه اشتغال حمايتي برنامه اشتغال فراگير، برنامه استفاده از تسهيلات و كمك فني و اعتباري و ديگر برنامه ها نيز مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا