+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

شهرداری تهران يکی از دستگاه های موفق در ارایه خدمات به زلزله زدگان بوده است

استاندار كرمانشاه گفت: بدون تعارف یکی از مجموعه ها و دستگاههای موفق و پیشرو در ارایه خدمات به زلزله زدگان شهرداری تهران بوده که این خدمت رسانی از روز اول زلزله آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با دکتر نجفی شهردار تهران ضمن قدردانی ویژه از حمایت ها و پشتیبانی های کاربردی و اثر بخش شهردار تهران در جریان خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه یاد آور شد:بدون تعارف یکی از مجموعه ها و دستگاههای موفق و پیشرو در ارایه خدمات به زلزله زدگان شهرداری تهران بوده که این خدمت رسانی از روز اول زلزله آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد.

در نشست مشترک مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و دکتر نجفی شهردار تهران مقرر شد: تجهیز ماشین آلات سه شهر زلزله زده و ساخت یادمان درگذشتگان زلزله غرب کشور توسط شهرداری تهران صورت گيرد.

مهندس بازوند در همين راستا و با اشاره به  ادامه ی همکاریهای شهرداری تهران اظهار داشت:

در نشستی که با جناب دکتر نجفی داشتیم مقرر شد: ماشین آلات شهرداری سه شهر سر پل ذهاب؛ تازه آباد و ازگله به کمک شهرداری تهران به روز شده و سه یادمان از درگذشتگان زلزله غرب کشور  توسط شهرداری تهران طراحی و ساخته شده و در این سه شهر نصب شود.



اوقات شرعی
آب و هوا