+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

سند آمایش مهم ترین رکن و پایه برنامه ریزی های توسعه است

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت: سند آمایش به عنوان مهم ترین رکن و پایه برنامه ریزی های توسعه هر کشور، منطقه و استانی مورد توجه مدیران ملی و استانی است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛مهندس رضا رحیمی امروز پنج شنبه در کارگروه تخصصی اقتصادی که در محل سالن جلست استانداری برگزار شد، اظهار داشت: لازم است اقدامات کارگروه اقتصادی به خوبی در سند آمایش لحاظ شود و برنامه ریزی با چشم انداز روشن در حوزه های مختلف اقتصادی استان داشته باشیم.

وي بيان داشت: در شورای برنامه ریزی استان کلیت فاز اول سند آمایش مورد بررسی قرار گرفت و قرار است هرکدام از کارگروه های تخصصی در حوزه های مربوطه به بررسی ابعاد مختلف این سند بپردازند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تصريح كرد: تاكنون نسبت به برگزاري 3 جلسه كارگروه اقتصادي اقدام كرديم و در این جلسات نقاط قوت و ضعف در رابطه با فاز اول این سند که توسط دانشگاه رازی در حال عملیاتی شدن است، بررسی شد.

مهندس رحيمي با بيان اينكه اقتصاد یکی از ارکان توسعه استان است، گفت: اقتصاد چه در حوزه تولید و چه در حوزه خدمات ویژگی های خاصی دارد که باید به چشم اندازها و آینده نگری هایی که در بحث های توسعه اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری داریم، بتوانیم بر مبنای اطلاعات و داده های واقعی برنامه ریزی واقعی برای آن داشته باشیم.

وی گفت: ضروري است اقدامات کارگروه اقتصادی به خوبی در سند آمایش لحاظ شود و برنامه ریزی با چشم انداز روشن در حوزه های مختلف اقتصادی استان داشته باشیم.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های در حال انجام در بخش اقتصادی، تحولات اشتغال بخش خدمات در سطح شهرستانهای استان کرمانشاه، روند تحولات بهره وری کل عواید تولید و روند اشتغال از سوي دستگاه هاي ذيربط ارائه شد.



اوقات شرعی
آب و هوا