+ 0 -
ADA

اختصاص بیش از 220 میلیارد ریال برای کمک به توسعه شهرستان گیلانغرب

سفراستاندار کرمانشاه به شهرستان گیلانغرب

استاندارکرمانشاه به منظور بررسی و بازديد از روند بازسازی مناطق زلزله زده به شهرستان گیلانغرب سفر كرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس بازوند ابتدا سه واحد از خانه های احداثی در روستاهای زلزله زده زاغه علی کرم ،جوب دندانه وشنقال خالدی در دهستانهای چله ، حومه و دیره را به صورت نمادين به نمایندگی از 31 واحد تکمیل شده،  افتتاح كرد.

 وي سپس به بیمارستان الزهرا گیلانغرب رفت تا مشکلات این بیمارستان را ازنزدیک مورد بررسی قرار دهد.

 وی در ادامه از روند احداث طرح گردشگری و پارک شهر گیلانغرب بر روی دایک سراب بازدید کرد و اظهار داشت: ايجاد نشاط و شادابي مردم براي ما بسيار حائز اهميت است و چنانچه شهرداري گيلانغرب  درصد از اعتبارات اجراي اين طرح را بپردازد ما بقيه اعتبار آن را تامين خواهيم كرد.

 استاندار کرمانشاه همچنين روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان در دهستان دیره را از نزدیک مورد پيگيري قرار داد.

 مهندس بازوند در اين بازديد گفت: امیدواریم احداث واحدهاي مسكوني در روستاها مطابق برنامه زمان بندی در مناطق زلزله زده به اتمام برسد.

 وی با اشاره به برخی مشکلات مردم در مناطق زلزله زده گفت: با توافقی که با بنیاد مسکن انجام گرفته کسانی که واحد مسکونی آنها تخریب شده و جابجایی محل احداث آنها براساس نظر کارشناسان بنیاد مسکن ضروری اعلام گردد زمین رایگان از طریق بنیاد مسکن دریافت خواهند داشت.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: براساس تصمیمات جدید اتخاذ شده بمنظور تسریع در روند تکمیل ساخت وسازها مقرر شده کسانی که به مرحله تکمیل سقف برسند کل تسهیلات باقیمانده آنها یکچا آزادخواهد شد.

 مهندس بازوند از روند تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب هم بازدید و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 اختصاص 26 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان الزهراء، کمک به احداث طرح گردشگری وپارک شهر و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس از دیگر دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان گیلانغرب بود.



اوقات شرعی
آب و هوا