+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

ساماندهی آرامگاه سردار یارمحمدخان مطالبه جدی کرمانشاهیان است / در گام اول ۲ میلیارد تومان برای احیای آرامگاه یارمحمدخان اختصاص می دهیم

استاندار كرمانشاه گفت: ساماندهی آرامگاه سردار یارمحمدخان مطالبه جدی کرمانشاهیان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس  هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی برای ساماندهی آرامگاه یارمحمدخان کرمانشاهی سردار بزرگ مشروطه که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران حوزه شهری و چهره های فرهنگی و رسانه ای کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: ساماندهی آبرومندانه آرامگاه یارمحمدخان کرمانشاهی سردار بزرگ مشروطه یک مطالبه جدی از سوی کرمانشاهیان است.

وي ادامه داد: بزرگان شهر و چهره های علمی، فرهنگی، ادبی و هنری شهر و مردم به شکل جدی خواهان ساماندهی آرامگاه این چهره برجسته تاریخ کرمانشاه هستند و این شخصیت ها مفاخر کرمانشاه و ایران هستند و نباید اجازه دهیم به آسانی فراموش شوند.

مقام عالي استان تصريح كرد: اخیرا بازدیدی از آرامگاه یارمحمدخان داشتم. متاسفانه آرامگاه این سردار بزرگ مشروطه خیلی مظلومانه در گوشه ای افتاده است که برایم بسیار تاثربرانگیز بود.

وي اظهار داشت: مردم کرمانشاه دوست دارند سرداران بزرگ خود را در یک مکان آبرومندانه ببینند لذا از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود به احترام این چهره برجسته تاریخ کرمانشاه و توسعه شهر با ازخودگذشتگی این مکان را برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی به همه مردم کرمانشاه هدیه کند و  هفته آینده در این زمینه با دکتر نمکی وزیر بهداشت دیدار خواهم داشت.

مهندس بازوند افزود: در گام اول در سال ۹۸ مبلغ ۲ میلیارد تومان برای احیای آرامگاه یارمحمدخان اختصاص می دهیم..

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا