+ 0 -
ADA

دكتر رازاني:

سالن 6 هزار نفری دهکده المپیک امسال به بهره برداری می رسد


استاندار کرمانشاه گفت: سالن 6 هزار نفري دهكده المپيك از پيشرفت مناسبي برخوردار است و تا پايان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ استاندار كرمانشاه و معاون عمراني استاندار صبح امروز در قالب يك برنامه كاري از 9 پروژه مهم عمراني و شهري كرمانشاه از نزديك بازديد ميداني انجام دادند.

دكتر رازاني در پايان اين برنامه كاري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه هاي متعددي در مجموعه دهكده المپيك تعريف شده اند و يا در دست اجرا هستند كه اغلب آنها بايد با مشاركت بخش خصوصي اجرايي شوند و برخي سرمايه گذاران هم براي اينكار اعلام آمادگي كرده اند.

استاندار كرمانشاه از استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری به عنوان دو پروژه  مهم در دست اقدام در این دهکده ورزشي نام برد و گفت: اعتبارات سالن 6 هزار نفری از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تامین می شود و هرسال اعتبار خوبی به آن اختصاص می یابد. خوشبختانه پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و امسال به بهر برداری می رسد.
اين مقام عالي استان در خصوص وضعيت استخر قهرمانی دهکده المپیک گفت: سرعت اجرای این پروژه  کند مي باشد و قرار است از منابع مختلف استاني و سازمان ورزش و جوانان كمك بگيريم تا به تدريج تكميل شود. به همين منظور در دیداری كه با وزیر ورزش و جوانان خواهيم داشت نسبت به تامین بودجه و رفع مشکلات آن اقدام مي کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا