+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد

سال 99، سال "جهش خدمتگذاری" باشد/ برخی در استان به مجریان انتخابات کم لطفی کردند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد استان در مقابله با شیوع کرونا در کشور پیش روانه بوده است تاکید کرد: با وجود سختی های سال 99؛ امیدواریم که همراه با "جهش تولید" شاهد "جهش خدمتگزاری" در مسئولان نیز باشیم.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد با اشاره به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 گفت:مجریان با تاکید بر اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات  و با همراهی همه دستگاهها به خوبی عمل کردند.

وی افزود: برخی با طرح مسائلی همچون "مهندسی انتخابات"  نسبت به مجریان انتخابات، کم لطفی هایی روا داشتند که علیرغم پرداخت شبکه های معاند مورد توجه مردم قرارنگرفت.

الهی تبار با تقدیر از تلاشها و همراهی های شورای تامین استان و دستگاهها تاکید کرد:در انتخابات اسفندماه شاهد رویداد کمترین تخلفات بودیم و حتی یک رای تکراری وارد صندوق های اخذ رای نشدو مشارکت مردم استان درانتخابات نیز بالاتر از میانگین کشورشد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در دو حوزه انتخابیه استان افزود: پیشنهاد و تلاش وزارت کشور تمام الکترونیکی برگزارکردن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیست و یک شهریور است. 

الهی تبار با بیان اینکه  تصریح کرد:منتخبان مجلس یازدهم ظرفیت بزرگی برای تحول و توسعه استان خواهند بود امیدواریم با هم افزایی و ضمن حفظ استقلال قوا، باز هم  جلوه های زیبایی از توسعه در استان رقم بخورد.

درمقابله با کرونا عملکرد هفت ساله دولت بروز پیدا کرد

الهی تبار در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در مقابله با شیوع کرونا، عملکردهفت ساله دولت تدبیرو امید  بروز و ظهور پیدا کرد چرا که این زیرساخت های حاصل از طرح تحول نظام سلامت بود که مجموعه کادر درمانی را موفق کرد همچنین با استفاده از زیرساخت های ارتباطی و فناوری امروز شاهد استمرار جلسات تصمیم گیران و آموزش دانش آموزان در کشور هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به اقدامات استان در کنترل شیوع کرونا تاکیدکرد: در مدیریت اتفاقات سال گذشته ، مشارکت مردم نقش کلیدی داشت  و درکنترل بیماری کرونا نیز این مشارکت مردم بوده که اوضاع را در استان بهبود داده است.

کرمانشاه در ارائه آمار مبتلایان شفاف بوده است

الهی تبار با بیان اینکه کار کرمانشاه در تهیه نقشه راه مقابله با کرونا الگوی کشور شد اضافه کرد: امروز استان کرمانشاه در موضوعات غربالگری،تجهیز امکانات،پیشگیری و اطلاع رسانی و مشارکت مردمی یکی از استان های پیش روی کشور در مقابله با کرونا بوده است.

وی همچنین گفت: تاکنون کمتر از سی درصد ظرفیت استان در بحث مقابله با کنترل کرونا تا بحال بکارگیری شده اما اگر مراقبت های لازم انجام نشود احتمال روبرو شدن با یک پیک دیگر در استان دور از ذهن نیست.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه در ارائه آمار مبتلایان شفافیت داشته  تصریح کرد:لازم است که دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به مسائل مطرح شده از سوی نماینده سنقر بطور شفاف اطلاع رسانی کند.

دستگاهها پاسخگوی مسائل مطرح شده در رسانه ها باشند

وی افزود: بعضا در رسانه ها مسائلی منتشر میشود که دستگاهها از کنار آن می گذرندو بی توجهی می کنند در حالیکه نیاز است که پاسخگو باشند و شفاف سازی کنند.

الهی تبار همچنین به دستگاه های اجرایی استان توصیه کرد که برای موضوعات استان در پسا کرونا، پیش بینی،پیشگیری و چاره اندیشی کنند چرا که تبعات کرونا بسیاری از حوزه ها را تحت شعاع قرار داده است.  

معاون استاندار با بیان اینکه حمایت از رسانه ها همواره مورد تاکید بوده به شورای برنامه ریزی و توسعه استان پیشنهاد داد که برای حمایت از رسانه ها تصمیماتی اتخاذ کند.



اوقات شرعی
آب و هوا