+ 0 -
ADA



رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه منصوب شد


استاندار کرمانشاه طی حکمی، افشین کریمی را به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد..

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، متن کامل حکم استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

جناب آقای افشین کریمی

معاون محترم توسعه مدیریت و منابع

سلام علیکم

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم..

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی و فراهم نمودن همه تمهیدات لازم در تدارک و پشتیبانی برگزاری انتخابات، ضمن هماهنگی با رییس ستاد انتخابات استان و پیگیری موضوعات و مصوبات و استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت های قانونی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی در فضای امن و توأم با نشاط و آرامش و مشارکت حداکثری مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مُرقانون رعایت و صیانت گردد؛ اهتمام نموده و درانجام وظایف محوله موفق باشید. ان شاا...

بازوند

استاندار کرمانشاه



اوقات شرعی
آب و هوا