+ 0 -
ADA

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی مطرح کرد

روابط عمومی ها عامل تفاهم نظر در جامعه هستند


معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه در پیامی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه، تاکید کرد: روابط عمومی ها امروز ماموریت و رسالتی حساس ، پیچیده و کیفیت گرایانه دارند و عاملان تفاهم نظر در جامعه محسوب می شوند.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ متن پیام محمد ابراهیم الهی تبار به مناسبت سالروز ارتباطات و روابط عمومی ها به این شرح است:

 تفاهم نظر که از ارکان پدیداری رشد و وحدت نیروهای آینده ساز یک جامعه است جز از طریق ارتباط سازنده، معنی دار و هوشمندانه مسیر نمی شود. 

چنین کارکرد سِترگ و مهمی، نقش و جایگاه روابط عمومی ها و ارتباط گران را در دنیای امروز که گردش اطلاعات و اخبار قدرت تعیین کنندگی دارد،دو‌چندان کرده است.

 در شرایط فعلی کشور، که جامعه با چشمداشت های خباثت آلود برای کاهش امید، تاب آوری و کاستن از سرمایه اجتماعی روبروست ، روابط عمومی ها و تلاشگران عرصه ارتباطات، ماموریت و رسالتی حساس، پیچیده و کیفیت گرا دارند.

برخود لازم میدانم یادروز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفته و ضمن سپاس از اقدامات و تبلیغات در انعکاس تلاش دستگاهها در مقابله با بیماری کرونا، موفقیت روز افزون را برای این عناصر زحمت کش،خدوم و بی ادعا راخواهانم.

محمد ابراهیم الهی تبار

معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه

27 اردیبهشت 1399



اوقات شرعی
آب و هوا